Hvordan passere & Gå til Kanto i "Pokemon Soulsilver"

I "Pokemon Soulsilver," eventyret starter i Johto-regionen. Etter at du har sett severdighetene og fullført de lokale utfordringene, er du fri til å streife til Kanto-regionen, innstillingen av tidligere "Pokemon" spill. I utgangspunktet er den eneste måten å reise mellom regioner er ved å ri SS Aqua cruiseskip. Når du går av skipet, vil det nye landskapet presentere nye rivaliserende trenere og vill Pokemon.

Bruksanvisning

1 Reis rundt i Johto-regionen og samle åtte Gym merker. Du må utvikle et sterkt team av Pokemon å beseire de Gym Leaders for disse merkene.

2 Naviger gjennom Tohjo Falls og Victory Road, som er øst for New Bark Town, til du kommer til Indigo Plateau. Mot slutten av Victory Road, vil Rival overfalle deg, så hold Pokemon lag i god helse som du reiser.

3 Bekjemp Elite Four og Pokemon Champion. Du må kjempe mot fem trenere - Will, Koga, Bruno, Karen og Lance - i rekkefølge. Etterpå vil spillet rulleteksten, og du kommer tilbake til New Bark Town, den første byen i Johto.

4 Besøk Professor Elm laboratorium, som er i nærheten av huset ditt i New Bark Town.

5 Snakk til professor for å motta SS Aqua billett.

6 Reis til olivin City i vestlige Johto.

7 Gå til havna i den sørlige delen av byen.

8 Vis ditt pass til en sjømann å gå ombord i SS Aqua.

9 Ride skipet til Kanto-regionen. Skipet vil ikke komme til sin destinasjon før du hjelpe en eldre mann finne hans barnebarn, som spiller i kapteinens kvartalene. SS Aqua er fylt med trenere som besitter Pokemon rundt nivå 40. Bruk et team av Pokemon som er lik eller større styrke til å kjempe disse motstanderne.

Hint

  • I hytta på SS Aqua, kan du helbrede din Pokemon og aktivere datamaskin til å styre ditt lag og elementer.
  • Senere i spillet, kan du bruke Magnet tog å reise fra Johto til Kanto og vice versa. Toget er raskere enn skipet.
  • Etter den første turen, går SS Aqua fra Johto på mandager og fredager. Det avviker fra Kanto på søndager og onsdager. I løpet av disse reisene, snakke med kapteinen for å motta spesielle elementer, for eksempel Arceus plater.