Hvordan redigere GECK Modeller i Blender

Spill aficionados mod ut sine spill med Edens hage Creation Kit - en «Fallout» utviklingsverktøy Bethesda har sluppet for spillets fans. «Fallout: New Vegas» er den siste i postapokalyptisk serien fra Bethesda programvare. Sett i et land som har forvitret atomic ødeleggelse ved hjelp av nedfall shelters, «Fallout» blander mørk humor med klassisk science fiction. Mange bruker Blender, en gratis modellering og animasjon program for å lage terreng, karakterer, gjenstander, våpen og rustninger for å laste inn i GECK å lage egendefinerte Fallout scenarier.

Bruksanvisning

1 Besøk GNU Image Manipulation Program nettside. Blender støtter ikke GECK innfødte tekstur format: Direct Draw Surface (DDS). To flere programmer må legges. GIMP er en plug-in for Blender. Den legger mer fil diversifisering til Blender dessverre er det også behov for en plug-in for å støtte DDS.

2 Last ned og installer DDS plug-in. Standard katalogen er "blender / plugins." Sett de to nye plug-ins ved å starte Blender.

3 Naviger til «Fallout: New Vegas» filkatalogen. Blender kan bare endre spillets tekstur filer - pels, rustning, hud, glans eller gløden. Åpne og redigere DDS fil av ditt valg med Blender fler tekstur og tekstur blandingsmodi.

4 Fortsett å redigere filene for den nye scenario. Gå tilbake til GECK og bygge den. Test grundig før du kjører n Fallout.