Hvordan scorer høyt på "Bejeweled" på WorldWinner

I spillet "Bejeweled 2," tilgjengelig for online spill på WorldWinner.com, spillerne bytter rundt rike juveler på et stort rutenett for å lage en streng av minst tre like juveler. Spillerne tjener poeng for å gjøre strenger av juveler. For spillere på WorldWinner, høyere score tjene bonuser, som symboler, som kreves for å spille spill. For å få høyere score, spillerne trenger en helhetlig forståelse av trekkene som tjener bonuser samt bonusstruktur.

Bruksanvisning

1 Se før du flytter juveler. Sørg for at flyttingen vil ikke ødelegge andre potensielle trekk. For enklere trekk som ikke vil endre mye på nettet, flytter juveler på toppen.

2 Lag kombinasjonsbevegelser. Når du eliminere flere strenger av perler, spillet utmerkelser økende mengder poeng. For en kamp, ​​spillet gir 10 poeng. Men hvis det kamp fører til en annen kamp, ​​spillet tildeler 20 poeng. Spillet øker poeng ved 10 fram til den femte kampen, hvor poengene tildelt hopper til 60, deretter 80 for den sjette kampen, deretter 110 for den syvende kampen. På den åttende kampen, spillet gir spilleren 160 poeng. Hver kamp etter som tjener 210 poeng. Kamper gjort mot bunnen av rutenettet har større mulighet til å skape kombinasjonsbevegelser, men de kan også ødelegge potensielle kamper på den øvre halvdelen av rutenettet.

3 Lag kamper med mer enn tre juveler. Ikke bare kamper med flere juveler tjene bonuspoeng, men de kan også tjene spillere juveler med spesielle funksjoner. Når du matche opp en streng av fire juveler, tjener du en strøm perle. Strøm gems detonere når matchet opp, ødelegge de omkringliggende gems. Hvis en annen makt perlen er i nærområdet, spillet tildeler bonuser og ødelegger flere gems. For det første kraft perle eksploderte, spillet gir 20 poeng. Den neste strøm perle tjener 40 poeng, deretter 50, deretter 60. Etter fjerde makt perle, spillet utmerkelser en ekstra 10 poeng per perle. For strenger av fem perler, spillet gir deg en hyper kube. Den hyper kuben, da byttet med en nærliggende perle, fjerner alle perler av den fargen. Dette hjelper deg å ta kamper. Hvis du oppretter en hyperkube mot slutten av et nivå, lagre den til begynnelsen av det neste nivå for å gjøre full bruk av kuben.

4 Flytt raskt. Hvert spill varer i tre minutter.

5 Avansere til neste nivå. Høyere nivåer gi poengmultiplikatorer. Etter å tjene 500 poeng, vil du gå videre til nivå to, noe som øker bonuser med 1,5. På nivå to, som låser opp på 1475 poeng, bonuser doble. På 3075 poeng, får du tilgang til nivå tre, som øker bonuser ved 2,5 og bonuser trippel på nivå fem, tilgjengelig på 5450 poeng.