Hvordan Sett Vertex i Brawl Mods

"Super Smash Brothers Brawl» (SSBB) er et slåssespill for Nintendo Wii spillkonsollen som har mange ikoniske figurer fra ulike videospill. Spillet har utviklet en meget stor og dedikert fanskare som har skapt flere verktøy som brukes til å endre figurene i spillet. DasDonkey Vertex Box er et verktøy som endrer de enkelte punktene av 3D figurmodeller i SSBB, tillater brukere å lage helt nye jagerfly for å legge til spillet. Vertex modifikasjoner er gjort med Autodesk 3ds Max, og er lagt til spillet med BrawlBox, standard SSBB fil editor.

bruksanvisning

1 Last ned Vertex Box programmet fra DasDonkey nettstedet. Lagre "DasDonkey Vertex Box v2.1.exe" filen til en egen mappe.

2 Minimer programvinduet Vertex Box og starte BrawlBox programmet. Klikk på "File" i hoved BrawlBox verktøylinjen og velg "Open". Marker SSBB modellen filen du vil redigere, og klikk "Åpne".

3 Høyreklikk på "modell data" i søkemotoren til venstre og velg "Export". Endre filnavnet til "modellen" og bla deg frem til mappen som inneholder Vertex Box programmet. Klikk på "Lagre" -knappen for å eksportere modellen filen.

4 Klikk på "modell data" ikonet fra innenfor BrawlBox navigasjonsvinduet for å utvide listen over redigerbare ekser. Høyreklikk på toppunktet som du vil redigere, og velg "Export". Endre filnavnet til "vertex.ddf" og bla deg frem til mappen som inneholder Vertex Box programmet. Klikk "Lagre" for å eksportere toppunktet filen. Merk den numeriske verdien av "MDL0 Offset" -feltet i toppunktet data oppføring.

5 Lukke vinduet BrawlBox og bla til plasseringen av Vertex Box program. Dobbeltklikk på "DasDonkey Vertex Box v2.1.exe" filen og klikk på "Create 3DS File" knappen. Lukk Vertex Box programmet.

6 Start 3DS Max programmet. Klikk på "File" i hoved 3DS Max verktøylinjen og velg "Import". Bla til mappen som inneholder Vertex Box søknad og markere "DDV.max" fil. Klikk på "Import" knappen for å åpne toppunktet filen.

7 Klikk på "Endre" fanen ligger på høyre side av 3DS Max verktøylinjen. Klikk på "Hjørner" -ikonet under Selection på vei innen kategorien Endre. Redigere målestokk, størrelse, plassering og rotasjon av de ulike hjørnene ved hjelp av de tilgjengelige 3DS Maks verktøy.

8 Klikk på "File" i hoved 3DS Max verktøylinjen og velg "Export". Bla til mappen som inneholder Vertex Box programmet og klikk på "Lagre" -knappen. Avslutt 3DS Max programmet.

9 Start Vertex Box programmet og klikk på "Sett 3DS På MDL0" -knappen. Skriv inn MDL0 Offset nummer fra trinn 4, og klikk på "OK" -knappen. Lukk Vertex Box programmet.

10 Start Brawl Box programmet. Klikk på "File" i verktøylinjen på hovedmenyen og velg "Open". Marker SSBB modellen filen du vil oppdatere, og klikk "Åpne". Høyreklikk på "modell data" ikonet og velg "Erstatt". Bla til plasseringen av Vertex Box programmet og dobbeltklikk på "modell" filen for å erstatte de gamle vertex filer med nylig redigerte toppunktet filer.

11 Klikk på "File" i hoved Brawl Box verktøylinjen og velg "Lagre som". Bla til plasseringen av SSBB modell filer, og klikk på "Lagre" -knappen. Spillet vil nå laste den modifiserte toppunktet modell i stedet for standard karakter.