Hvordan ta av på et hangarskip i FSX

Hvordan ta av på et hangarskip i FSX


Hangarskip bruk damp katapult til å akselerere flyet fra stillestående til over 100 nautiske miles per time. Hvis du ønsker å prøve dette spennende måte å ta av uten å verve, Microsoft Flight Simulator X, når de spilles med "Acceleration" utvidelsespakke, inneholder en rekke scenarier laget for å la deg oppleve det fra komforten av din hjemme-PC.

Bruksanvisning

1 Start Microsoft Flight Simulator fra "Games" i startmenyen, og naviger til "Oppdrag". Sentrer styrespaken, med gassen satt til tomgang, og velg deretter oppdraget "Rocket Launch Air Deksel." Du vil finne deg selv på et hangarskip, klar for takeoff.

2 Flytt gasspaken hele veien fremover. Hvis du ikke har en gass innebygd i joystick, trykk på "F4" -tasten for å slå begge motorene til full kraft. Trykk på "s" for å sykle til en utenfor visningen for å kontrollere etterbrennere er på --- de vil være synlig som store flammer skyte ut av motorens eksos dyser.

3 Trykk "F8" for å senke flaps, og bruke utenfor sikte på å bekrefte flaps ble helt senket. Dette vil gi deg økt løfte, kraften som trekker flyet opp mot tyngdekraften. Fordi du har en så kort tidsperiode for å oppnå flyfart, trenger du så mye løft som du kan få.

4 Sykle tilbake til cockpit visningen ved å trykke på "s" til du ser flyet fra innsiden igjen. Nå trykker du på "shift" -tasten og mellomromstasten samtidig for å fyre av katapult. F / A-18 vil nå er nettopp fremover, og vil sannsynligvis synke litt etter at den har forlatt dekket av bæreren. Så snart du begynner å føle flyet vasken, trykk "g" trekke landingshjulene.

5 Trekk forsiktig tilbake på styrespaken for å heve nesen av flyet. Hvis du trekker tilbake for raskt, kan det føre til en stall hvor luftstrømmen over vingene blir forstyrret og flyet krasjer før du har en sjanse til å komme seg. Bygge opp fart og høyde, trekke klaffene når du har nådd en behagelig hastighet.