Hvordan tjene poeng i Firefight

Hvordan tjene poeng i Firefight


"Firefight» er et spill variant av "Halo 3: Orbital Drop Shock Troopers" (ODST) video spill produsert av Bungie Studios for Xbox 360-konsollen. Firefight krever spillere til å kjempe og overleve bølge etter bølge av Covenant soldater. Waves fortsetter å komme så lenge spillerne overleve. Spill prestasjoner poeng, eller "Gamerscore" poeng, er opptjent når spillere oppnå konkrete mål om i spillet score, våpen bruk og drepe striper. Halo 3-plattformen gjør det mulig for tilpassede spillvarianter som skal bygges og distribuert av spillere. Poeng oppnådd i tilpassede spill teller mot prestasjoner.

Bruksanvisning

scoring

1 Juster så lett nivå av spillet for å øke eller redusere poengsummen multiplikator. Øk vanskelighetsgraden for å gjøre hver drepe verdt mer. En "Easy" vanskelighetsgrad vil resultere i halvparten av poengverdi for drap, "Normal" produserer den fulle verdien, "Heroic" gir dobbelt verdien, og "Legendary" vil gi fire ganger verdien. For eksempel vil en kill resulterer i en score på 100 på "Normal" vanskeligheter resultere i en score på 400 på "Legendary".

2 Bruk kombinasjonen dreper for å øke poengsummen for hver påfølgende drepe. Gjør dreper innen fire sekunder etter hverandre. Hver påfølgende kill gir en multiplikator over den forrige kill inntil ti drap blir nådd, vil alle påfølgende dreper får høyest multiplikator verdi.

3 Drep enklere motstandere først i combo dreper. Dette gjør at du kan lagre høyere verdi motstandere, slik som Brute Chieftan og biler, for de høyere poengmultiplikatorer. Gjør vanskeligere motstandere lettere å drepe ved å såre dem før du starter combo dreper. Wounded motstandere er lettere å drepe i ønsket fire andre tidsramme.

4 Tjen combo streker når flere hodeskaller er slått på. Skulls gi spillerne ekstra ferdigheter eller taktikk for å bruke og fungere som formidlere på scoreverdien gitt motstandere. Nye runder vil automatisk endre antall og type hodeskaller aktivert som du avanserer gjennom spillet. Du vil få en høyere poengsum for samme drap på en høyere multiplikator når en hodeskalle er slått på. Flere hodeskaller ytterligere øke multiplikatoren.