Hvordan vinne "Virtual Villagers"

I "Virtual Villagers" spillere overvåke en stamme av strandet landsbyboere på en øde øy. Underveis må de løse 16 oppgaver. Noen av disse oppgavene forbedre sine sjanser for overlevende, mens andre bidra til å forklare mysterier sin øy. Når de har løst alle oppgavene, er spillet "vant". Hvis spilleren ønsker å fortsette, kan han gjøre det, men spillet vil ikke presentere noen nye oppgaver.

Bruksanvisning

1 Klikk på hvert av landsbyboerne til du finner en dyktig på bygningen. Dra og slipp ham inn i brønnen. Hvis han vandrer ut, plukke ham opp og slippe ham på den igjen. Etter hvert vil han reparere den. Dette full Puzzle 1.

2 Dra og slipp en Builder på styrene i midten av øya. Han vil begynne å bygge en ny hytte. Denne prosessen tar lang tid, spesielt hvis Builder er ikke spesielt dyktig. Når hytta er ferdig, vil du tjene Puzzle 2 badge.

3 Sett en landsbyboer i vrakgods på stranden. Han vil automatisk begynne å rense den. Når rusk er ryddet bort, vil du få den tredje Puzzle-merket.

4 Oppgave en landsbyboer med undersøkelser før han får nok erfaring til å bli en Master Scientist. Dra og slipp ham inn i dobbel bredde hytte nord for forskningen benken. Han vil starte en skole, netting du den fjerde Puzzle-merket.

5 Forskning Construction før du har lært Construction nivå 2. Plasser et Builder på røysa i det nordvestlige hjørnet av kartet. Han vil tømme den ut, forårsaker bekken å strømme inn i lagunen, tjener du den femte skiltet.

6 Oppgave en forsker med å forske Høsting. Når du har Høsting Level 3, plasserer en bonde ved lagunen. Hvis du er heldig, vil han begynne spearing fisk. Hvis han i stedet begynner å vandre bort, drar ham tilbake til lagunen. Når han begynner å fiske, vil du få den sjette skiltet.

7 Forskning åndelighet til du har nivå 2. Når en landsbyboer dør, drar og slipper hans lik på den golde felt i det nordøstlige hjørnet. De andre landsbyboerne vil begrave ham, får du den syvende skiltet.

8 Dra og slipp landsbyboere på de fire ukjente planter. Disse inkluderer kaktus i nord, urt til den sørlige delen av lagunen, urt til den sørlige delen av kirkegården og urt i sørøst hjørnet. Når du har forsket på alle fire anlegg, får du den åttende badge. Hvis landsbyboerne ikke forskning plantene, fortsetter å dra og slippe dem før de gjør det.

9 Sett en landsbyboer i feltet av døde blomster. Hvis du har fullført den femte puslespillet, så vil han samle vann fra lagunen og begynne tending til blomster. De vil blomstre i en hage, og du vil tjene din niende badge.

10 Forskning Nivå 3 Construction. Når du har det, dra og slipp en Builder på ruinene ved stranden. Når tempelet er gjenopprettet, vil du få et annet merke.

11 Oppgave en forsker til forskning Nivå 3 åndelighet. Når det er gjort, slippe en Builder på rock umiddelbart sørøst for lagunen. Han vil skjære den til en religiøs statue, men bare hvis du allerede har restaurert templet. Når han har gjort, får du en badge.

12 Oppdag Nivå 3 fruktbarhet. Dra og slipp en mor inn i lagunen. Hennes barn vil bli Golden Child og du vil få en annen badge. (Du må ha fullført statuen.)

1. 3 Plasser Golden Child i hagen av blomster. Sommerfugler vil dukke opp, tjener du en annen badge.

14 Dra Golden Child på rødlig plante over bær bush. Hvis sommerfugler som følger ham, vil de pollinere det, netting du en 14-skilt.

15 Forskning Nivå 3 Bygg og Nivå 3 Science. Når du har dem, dra og slippe en Builder på sand umiddelbart sør for mat bin og vest for templet. Han vil grave opp en skattekiste, tjener du det 15. merket.

16 Vent til Golden Child å flytte kampestein av kaktus. Du kan ikke oppmuntre ham til å gjøre det. Du bare må vente. Når hulen er åpen, du tjener den endelige skiltet.

Hint

  • Du kan samle disse merkene i den rekkefølgen du vil, selv om noen har forutsetninger, for eksempel Golden Child eller lagunen.