Ice Breaker Games for 16-åringer

Ice Breaker Games for 16-åringer


Tenåringer er ofte sjenert, men med hjelp av noen få isbrytere spill, kan de føle seg komfortable i sine omgivelser. Enten du er vert for en fest eller en ungdomssamling for en gruppe på 16-åringer, bruke fantasien til å planlegge et par isbryter spill for å hjelpe tenåringer slappe av. Disse spillene også gi ungdom sjansen til å møte hverandre og muligens få nye venner.

Har ikke

Fortell 16-åringer til å sitte i en sirkel og gi hver ungdoms 10 jellybeans, men fortell deltakerne ikke å spise dem. Velg en spiller til å stå opp og si noe han aldri har gjort, for eksempel "jeg har aldri spist sushi", "Jeg har aldri hatt en bror" eller "Jeg har aldri reist ut av USA." Hver spiller som har gjort at aktiviteten må gi spilleren en jellybean. Den neste spilleren i sirkelen følger, og hver spiller som har gjort det hun ikke har har å gi henne en jellybean. Etter hver tenåringen har en sving, den spilleren med flest jellybeans vinner spillet.

Navn Teen

Gi hver ungdoms en indeks kort og ha henne til å skrive ned fire ting om seg selv at ingen vet. Samle alle kortene og gi hver ungdoms ark. Uten å avsløre navnet, vil du kalle ut alle fire elementer på hvert kort, og tenåringer blir nødt til å gjette hvilken tenåring skrev det ned. Send dem til å skrive ned navnene på arket. Tenåringen som gjetter flest riktig vinner spillet.

Summing som Tune

Skriv ned vanlige navn på sanger som "Happy Birthday", "Twinkle Twinkle Little Star" og "Hadde Mary a Little Lamb" på kartotekkort. Sørg for å lage to kort for hver sang. Har tenåringer tegne en sangnavn. De må gå rundt i rommet nynner melodien av sangen sin før de finner sin kamp. De to første spillerne til å finne sin kamp vinne spillet. La de andre spillerne er ferdig med spillet ved å finne sin sang kamp.

vanlige grupper

Del tenåringene i like grupper og gi dem et ark. Tenåringene har 30 minutter å finne vanlige ting om alle i sin gruppe. Fortell tenåringer til å komme opp med andre enn hårfarge og kjønn ting. For eksempel kan en gruppe si: "Vi har alle en bror og en søster" eller "Alle i vår gruppe deltar på samme videregående skole." Det laget som kommer opp med de mest vanlige egenskaper vinner spillet.