Ice Breaker Games for Office-partene

Ice Breaker Games for Office-partene


Ice breaker spill er en effektiv måte å starte et kontor fest på grunn av de mange bånd de bygger. I store kontorer, spill bidra til å introdusere folk fra andre avdelinger som ikke har møtt hverandre før. I mindre kontorer, kan spillene hjelpe folk å bli kjent med hverandre på et mer personlig nivå enn sine jobber normalt ville tillate.

Paper Airplanes

Ice Breaker Games for Office-partene

Forhåpentligvis alle vet hvordan å kaste et papirfly.

Hver person gjør et papirfly og skriver deretter navnet hans og en av hans hobbyer på den. Når alle er ferdig, kaster gruppen flyene. Så hver person plukker opp et fly, leser det som står, og deretter identifiserer den personen som startet det. Når alle har møtt den personen som kastet flyet han holder, vil hver person da bli bedt om å presentere den personen til gruppen.

kunstneriske Introduksjoner

Alle har fem minutter på å tegne et bilde som representerer seg selv. Det finnes ingen ord eller tall er tillatt. Alle går i bildene til verten for festen, som viser bilder til gruppen, en om gangen, og alle må gjette hvem hvert bilde tilhører. Når noen gjetter riktig person, står den personen opp, introduserer seg selv og deretter beskriver hvordan bildet representerer henne.

Finn dine fellestrekk

Alle bryter inn i små grupper på tre eller fire, og da må de finne ting de har til felles. Disse tingene kan ikke være overfladisk, for eksempel hårfarge eller alder, men i stedet må handle om hobbyer eller andre ting utenfor kontoret. Etter hver gruppe har funnet ut sine tre ting, gruppemedlemmene presentere seg for publikum, sammen med de tre tingene de har til felles.

Hvem er jeg?

Dette spillet er ikke så mye om introduksjoner som det er bare å få folk til å snakke med hverandre og føle seg komfortabel i gruppen. Hver person får en indeks kort med navnet på en kjent person. Personen kan ikke se hva som er på kortet, men kortet er tapet på ryggen slik at andre kan se det. Alle så må sirkulere rundt i rommet, spør ja eller nei-spørsmål før de finne ut hvem personen på kortet er.

Strandet på en øy

Denne øvelsen handler om å identifisere prioriteringer og fremme samarbeid mer enn det handler om å møte hverandre. Bryt alle inn i små grupper på tre til fem personer, og deretter be dem om å velge fem elementer de ønsker hvis de ble liggende værfast på en øde øy. Gruppen må velge fem elementer for hele laget å bringe og deretter presentere listen til publikum sammen med årsakene til hvert element inkludering.

Historiefortelling

Dette spillet fremmer kreativ tenkning og hjelper alle få vite hvordan andre personer i gruppen tror. Har alle sitter i en sirkel. En person starter spillet ved å si en setning som vil begynne en historie. Den neste personen vil legge til en setning til historien, så den neste, så den neste, etc. Som historien nærmer seg slutten av sirkelen, instruere fortellere å starte arbeidet med en avslutning.

Finne noen som...

Hver person har samme ark som inneholder en lang liste over egenskaper eller fakta, som hver har en tom plass ved siden av den. Egenskaper og fakta kan være ting som "noen som er venstrehendte", "noen som har vært i Sør-Amerika", "noen med tre barn," osv Deltakerne må da gå rundt å prøve å få en signatur ved siden av hvert element på listen fra noen i gruppen. Fangsten er at ingen kan signere noens liste mer enn én gang. Den som har flest signaturer på slutten av fem minutter vinner.