Ideer for Outdoor Racing Games

Ideer for Outdoor Racing Games


Gå utover enkle spurter og stafetter. Liven ting opp med racing spill som er avhengig av fart, smidighet og noen ganger dyktighet. Enten du spiller med en liten gruppe barn på en bursdagsfest eller organisere et spill for en kroppsøving klasse, disse spillene imot grupper av alle størrelser.

Oyster Shell

Del spillerne inn i to lag, kalt X og Y. Lag hvert danner en linje, mot det andre laget, ca 10 fot fra hverandre. Tegn en linje 20 fot bak hvert lag. Dette er en sikker linje. Den østersskall er et bønnepose med en X på den ene side og en Y på den andre. Læreren eller moderator kaster beanbag høyt opp i luften, mellom de to lagene. Hvis beanbag lander med X forsiden opp, til lag X løp til sikker linje bak dem, mens laget Y forsøker å fange dem. Team og får ett poeng for hvert lag X medlem fanget.

Treasure Chase

Spillere står i en linje, ved siden av hverandre. Tegn en trygg linje bak dem. Spillere holde hendene sammen, med en åpning på toppen. Én person har en liten element som en stein og går ned linjen utgir seg for å slippe skatt i hver persons hender. Han setter hemmelighet skatten inn i en persons hender. Når personen med skatten mener det er trygt, hun løp til sikker linje. Hvis hun gjør det, får hun å bli den neste personen til å passere ut skatten. Hvis hun blir merket, at personen får å dele ut skatten.

hopping Race

Jevnt dele spillerne inn i grupper. Grupper stille opp på startstreken. Den første personen i hver gruppe løp til mållinjen og tilbake, tagging neste spiller på linje. Fangsten er spillere må rase mens hopper på en fot, bytte til motsatt fot når de nå mållinjen. Hvis den andre foten berører bakken under løpet (bortsett fra når du slår på målstreken), må spilleren starte på nytt. Den raskeste laget vinner.

Block Game

Del barna inn i to grupper. Gi hver gruppe et sett med 10 blokker, som de store papp blokker designet for å se ut som murstein. Barn stå på en linje i sin egen gruppe. Pile blokkene i den ene enden av linjen. Lagene løp for å bygge opp en stabel av blokker i den andre enden av sin linje. Personen på slutten av linjen plukker opp en blokk av gangen, forbi blokken til barnet ved siden av ham, og så videre nedover linjen til den siste personen. Den siste personen gjenoppbygger bunken av blokker. Den første personen ikke kan plukke opp neste blokk til den siste personen er ferdig med å plassere blokken. Det første laget som lykkes gjenoppbygge sine haug vinner.