Individuelle Games for Cub Scout Møter

Individuelle Games for Cub Scout Møter


De Cub speideren gir gutter med en følelse av fellesskap gjennom aktiviteter. Ett prinsipp som Cub speideren lærer er at gutter bør alltid gjøre sitt beste under spill enten de vinner eller taper. For å bidra til å fremme denne ideen, er speidere lært ferdighet-building aktiviteter ved å spille spill. Blant spillene Cub speideren spille er de laget for å lære knuter, følelse av retning og mål.

The Blind Knot aktivitet

Hver speider er gitt en blindfold, tau, blyant og papir. Med unntak av leder, sitter alle på rad og setter på bind for øynene. Lederen knytter en knute og sender den ned linjen, og hver spiller har knute i 10 sekunder. Guttene deretter skrive ned hva slags knute de tror de bare følte, og prøve å gjenskape den knuten med sine egne stykker av tau. Lederen kontrollerer deretter bundet knute versus skrevet knute.

Compass Point Exchange-spill

Den speiderleder legger stolper eller tegne linjer i kritt på gulvet som angir retning av et kompass, inkludert nord, sør, øst, vest, øst, nord, øst og vest. Lederen har en speider stand på slutten av hver pol eller linje. Lederen kaller deretter ut to retninger. Speiderne som står på de retningene må kjøre rundt på utsiden av sirkelen til den andre speider spot. Speiderne som beveger seg når de ikke burde, eller ikke beveger seg når de er ment til, er "out". De to siste speidere resterende seier.

Bowline Island Rescue

Dette spillet krever en 30-fots tau. Har speiderne stå samlet i en gruppe og tegne en krittstrek rundt dem på gulvet. Lederen står utenfor sirkelen og forklarer at speiderne er strandet på en imaginær øya. Lederen kaster tauet til den første speideren som skal fange den og knytte en påle sløyfe rundt livet. Lederen deretter trekker ham gjennom "vann" som omgir øya. Når speideren når sikkerheten, må han raskt løse knuten, spole linjen og kaste det til neste speider. Dette gjentas inntil alle speiderne er "safe".

Dueling Stearinlys

Hver speider trenger et stearinlys og sprut pistol for dette spillet. En leder stillinger hver duellere par speidere 10 til 15 fot fra hverandre, avhengig av hvor langt de sprut våpen kan skyte. Lederen legger et tent lys foran hver speider. Etter at lederen roper "klar, mål, brann," speiderne skyte sine sprut våpen en gang på motstandernes lys. Den første speider for å sette ut motstanderens stearinlys vinner.