Indoor / Outdoor Games for primære studenter

Indoor / Outdoor Games for primære studenter


Ifølge American Heart Association, setter stillesittende levende mennesker i fare for høyt blodtrykk, koronarsykdom og diabetes. Videre AHA hevder at aktive barndommen livsstil oftere resultere i aktive voksne livsstil. Som et resultat, anbefaler de at alle barn under 2 år eldre delta i minst 30 minutter med underholdende, moderat intensitet fysisk aktivitet hver dag som er utviklingsmessig passende og variert. Gruppespill tilby en måte for barn å få 30 minutters daglig aktivitet.

Simon sier

Innstilling: innendørs eller utendørs
Materialer: Ingen
Veibeskrivelse: Spillet leder (voksen) gir konsernet instruksjoner. Hvis "sier Simon" forut instruksjonene (Simon sier, "hoppe opp og ned.»), Må spillerne følge disse instruksjonene. Spillere som don & # 039; t følg instruksjonene er ute. Hvis instruksjonene ikke begynner med "Simon sier," spillere gjør ingenting. Spillere som følger disse instruksjonene er ute. Erklærer «Å nei, Simon gjorde & # 039; t si." Spillet leder bør være oppmerksom på innstillingen. Når du spiller utendørs, kanskje Simon si å snurre rundt i sirkler; når du spiller innendørs, kanskje Simon si å stå på en fot. Etter hvert som spillet utvikler seg, kan spillet lederen må gi instruksjoner raskere.

Duck, Duck, Goose

Innstilling: Outdoors
Materialer: Ingen
Veibeskrivelse: Har alle spillere unntatt én sitte i en sirkel, vendt mot hverandre. Den siste spilleren vil være "den." Spilleren som er "det" går rundt sirkelen, berøre de andre spillerne på hodet og sier "Duck". Når han finner et mål, berører han at person & # 039; s hodet og kaller henne "Goose". Den "gås" jager "det" rundt sirkelen. Hvis "gås" tags ham, han er fortsatt "det" for en ny runde. Hvis han får hele veien rundt sirkelen og sitter i åpen flekk igjen av "gås", så hun blir "det" og spille gjenopptas. For eldre elever (forutsatt alle i gruppen har normal hørsel), utveksling "Gray Duck" og "Grønn Duck" for "Duck" og "Goose" hhv.

Costume Shuttle Kjører

Innstilling: Outdoors
Materialer: Kjegler, tau eller kritt for å markere grenser
Klær elementer for hvert lag (skjorte, slips eller skjerf, lue, briller, vest)
Veibeskrivelse: Del spillerne inn i like store grupper, 6 til 10 medlemmer per lag. Ha halvparten av medlemmene i hvert lag linje opp på startstreken. Plasser hauger av klær motsatt hvert lag. (Avstanden fra startstreken til klær avhenger av alderen på spillerne. Fem til ti meter er bra for yngre elever.) De øvrige teammedlemmene vil stille opp bak hauger av klær. Hvert gruppemedlem må løpe fra startstreken til klesmerke og satt på et klesplagg. Teamet medlem deretter tilbake til startstreken og gjentar prosessen inntil han har på seg alle klærne fra bunken. (Som en variasjon, kan spillerne ta på alle klærne på en gang.) Han returnerer deretter til startstreken og tar av alle klær elementer fra spillet. Han går til enden av linjen hans og setter seg ned. Når han setter seg ned, den neste spilleren på laget (den som er først i linjen nå står overfor en haug med klær, nå på den opprinnelige startstreken) begynner prosessen. Det første laget som får alle gruppemedlemmer gjennom prosessen vinner. Dette spillet fungerer også godt innendørs i en gymsal.