Kan du Slow Motion Dive i "Dead to Rights 2"?

"Dead to Rights II" plasserer spillere i skoene til offiser Jack Slate, sammen med sin hund Shadow, i en tredje person "gun-fu" eventyr. Kanskje kjerne mekaniker av spillet, "Bullet Time", gjør Slate å dykke og manøvrere i luften mens skyting kuler på normal hastighet som resten av tiden utvider rundt dem. Dette tillater spillere å losse et vell av kuler i en kort tid, ofte forlater et rom av overfylte mennesker på gulvet etter en enkelt dykk.

dykking

Den første dykk som begynner med "Bullet Time" er initiert ved å vippe venstre thumbstick av kontrolleren i alle retninger for å flytte Slate i den retningen, deretter trykke og holde "trekant" på PS2 eller "Y" på Xbox. Hvis bare "dive" trykkes, vil et dykk skje uten den medfølgende bullet time, men skuddene kan fortsatt bli sparket.

Sikter

Bruk riktig thumbstick av kontrolleren til å sikte rundt Slate. Opp og ned retninger tilsvarer y-aksen bevegelse foran Jack mens høyre og venstre retninger tilsvarer x-aksen bevegelse. I den innledende spillet i serien, ble spillerne begrenset til å skyte frem og, til en viss grad, til sidene; Men, "Dead to Rights II" vil bøye tegnet på noen måte mulig å gi maksimal perspektiv.

Firing

Skyting Slate våpen skjer i en særegen måte blant første- og tredje person skytespill, ved å trykke på "X" (PS2) eller "A" (Xbox) knapper i stedet for å trekke en trigger på baksiden av fjernkontrollen. Trykk "R1" (PS2) eller "R" (Xbox) for å låse reticule på en motstander automatisk mens skyte.

Avslutte bullet time

"Bullet Time" slutter når ett av tre vilkår er oppfylt: a cut scene utløses og går foran spillet; Jack kommer til slutten av hans dykk og ruller tilbake til sine føtter; eller spilleren slutter å holde "dykk" -knappen, som gjenoppretter den vanlige flyten av tid og fullfører dykket.