Kjerne Likheter av Mythic scener i "Assassins Creed 2"

Kjerne Likheter av Mythic scener i "Assassins Creed 2"


Det er 20 sannhets puslespill i "Assassins Creed 2." Seks av disse oppgavene er mytiske scener som deler en kjerne likhet. Den eneste puslespill som faktisk sier dette i tipset er puslespillet "I begynnelsen". Men alle seks av disse puslespillutfordringer krever spilleren å velge de fem malerier fra gruppen som deler en felles likhet. Denne kjernen likheten fremgår av hint, men aldri uttalt tydelig.

Santa Croce "In the Beginning"

Hintet for dette puslespillet er "Fem av disse mytiske scener dele en kjerne likhet. Plukk dem ut, og du vil begynne å se." Den første linjen er begge en del av instruksjonene og hint. I denne og fremtidige oppgaver, må spillerne finne de fem malerier med et felles tema. Imidlertid er kjernen også holdepunkt her. De fem maleriene alle har et eple eller annet sted i scenen. Disse fem maleriene er løsningen: Atalanta og Hippomenes, dom av Paris, Idun og epler, The Fall og Hercules i Garden of Hesperides.

Santa Maria Assunta "maktmidler" Puzzle 1

Dette puslespillet er hint er "Kraften de utøvet kutte ned sine fiender." Kjernen likheten av disse scenene er kuttet, som refererer til de fem maleriene som inneholder et sverd. De riktige fem maleriene er Perseus, Hellas; Attila, Eurasia; King Arthur, Britannia; Sigmund, Nose; og Joan of Arc, Frankrike.

Santa Maria Assunta "maktmidler" Puzzle 2

Dette puslespillet bærer hint "i sine hender, den kloke lene seg på en stor kraft." De fem riktige malerier dele kjernen likheten av noe man kan "lene seg på", som er en stab. De fem malerier som inneholder en stab er Shabataka, Egypt; Peter, Jerusalem; Moses, Egypt; Døperen Johannes, Jerusalem; og Alexander den store, Makedonia.

Torre Del Diavolo "Keep on Søker, og du vil finne det"

Hintet for dette puslespillet er "Først plukket fra et tre bevoktet av en slange, sine krefter utføre mirakler. Deretter slitt tvers av alder, revet i stykker, skjult under et hav av rødt, rekonstruere tidslinjen." Dette tipset er tåkete med unyttig informasjon; "Rød" er kjernen likheten. De fem riktige malerier inneholde fargen rød, og de er Kristus disrobed, Jerusalem, c. 30; Joseph, Egypt, c. 1700 fvt; Jesus Kristus, Jerusalem, c. 30; David og Goliat, Valley of Elah, c. 970 fvt; og Jason, Hellas, forhistorisk.

Ponte Di Rialto "Bloodlines"

Dette puslespillet er hint er "Frøene ble plantet som to verdener ble en. Se, Assassins, barn av to verdener." Dette tipset krever kunnskap om de greske mytene. Kjernen likheten er "barn av to verdener", som refererer til barn som er født av en dødelig og en gud. De riktige fem malerier inneholde både en dødelig og en gud. Disse maleriene er Jupiter og Io, Danae besøkt av Zeus, Cupid og Psyche, Leda og svanen og voldtekt av Europa.

Scuola Grande di San Marco "den fjerde dagen"

Dette puslespillet bærer hint "Når tilbedt, nå ignorert, fra en avstand det klokker og venter." Som "Bloodlines," dette puslespillet krever kunnskap om myter. Kjernen likheten referert til her er den sø Det er referert til både direkte og indirekte i løpet av de fem riktige malerier. Puslespillet løsning er disse maleriene: solsteinen, 1427; The Eastern Gate, 1816; Det sixtinske kapell tak Fresco, 1512; Nazca Tekstil, c. 200; og Book of the Dead, c. 1310 f.Kr.