Klasserom Theme Brettspill

Brettspill med klasserom temaer kan kombinere skoleaktiviteter med rekreasjon tid. Noen av disse spillene kombinere pranks og vennskap aktiviteter med pedagogiske aspekter. De fleste av disse spillene kan spilles med et barn erfaren med skolen, eller kan hjelpe et barn forberede seg til å begynne på skolen for første gang.

"Franklin Goes to School"

"Franklin Goes to School" er basert på TV-serien "Franklin" om en skilpadde og hans dyrevenner. Spillebrettet er laget etter Franklin klasserommet med hele alfabetet rundt kantene. Spillere velge et dyr og starte på toppen av brettet. Hvis du vil flytte, de spinner spinner og må svare på spørsmål om matematikk, engelsk og naturfag. Den første spilleren til å nå slutten og passere Mr. Owl rapport kortet er vinneren. Spillet ble først utgitt i 1986, men ble oppdatert flere ganger.

"Lako School Days"

Spillerne kontrollerer en katt stykke som reiser til skolen i dette brettspillet som passer for førskole alder barn. Spillere samle tre matchende kort som har samme objekt, farge eller beløp. Som spillerne matche kortene, de beveger seg over brettet og prøve å nå skolen først. Spillet er ment å gjøre barn kjent med de hverdagslige tingene en student gjør. Det har også leksjoner som dekker telling, brev anerkjennelse og farger. "Lako School Days" ble utgitt i 2005.

Stillhet i Class

En spiller tar kontroll over læreren, mens de andre spillerne ta rollen som elever i dette spillet fra 1988. Spillebrettet har en oversiktsvisning av et klasserom. Hver spiller velger en pult som vil strategisk plassere dem bort fra læreren. Læreren og elevene hvert trekke et kort og gjøre en aktivitet. Læreren beveger seg rundt i klasserommet. Hvis læreren står foran en student gjør en prank som spitballs eller dårlig aktivitet som roping, som er student eliminert. "Silence in Class" anbefales for spillere i alderen 8 år og oppover.

"Angleside skole eventyr: En måling Game"

Midt skoleelever lære vinkler, brøker og grunnleggende målinger i 2005 spillet "Angleside skole Adventure. En måling Game" Den runde bord har en skole i sentrum. Spillere trekke kort og må følge instruksjonene som de beveger seg over hele linja. For eksempel kan en elev trekke et kort som beordrer ham til å bevege seg 60 grader. Studenten må vite hvordan du skal gjennomføre et slikt tiltak. Dette spillet passer for barn i alderen 9 eller eldre.