"Klasserommet 2" Hints

"Klasserommet 2" er et PC spill utviklet i Flash, som kan spilles gratis på mange Flash gaming portaler. Hensikten med "Klasserommet 2" er å snike seg rundt i klasserommet og jukse av dine medstudenter og samtidig unngå læreren. Enhver kontakt med læreren vil resultere i et game over. Det er noen tips du bør huske på når du spiller.

Controls

Bruk piltastene til å manøvrere spilleren, avbildet som en blå prikk, rundt i klasserommet. Klikk på venstre museknapp, når du er nær en oransje prikk, for å begynne juks. Fyll cheat bar og gjøre det tilbake til setet ditt uten å bli oppdaget for å fullføre nivået.

Læreren

Lærerens synsfelt er avbildet som en grønn kjegle. Stående i lærerens syn vil føre til kjegle å bli rød, og dermed slutter spillet. Fristen mellom når membranen skifter fra grønt til rødt er veldig kort, så unngå å være i kjegle syn på alle kostnader. Hvis du klarer å unnslippe kjegle syn før det blir helt rød, det vil ikke gå tilbake til grønt, og gir deg mindre tid til å flykte hvis du blir tatt.

Bevegelse

Bare flytte karakteren din når læreren ikke stirrer direkte på deg. Når læreren er bak skrivebordet, deres kjegle av visjonen forsvinner i to sekunder. Bruk denne tiden til din fordel for å bevege figuren din til et sted læreren ikke vil være i stand til å se. Plassere din karakter langs bakveggen vil tillate deg å bevege deg rundt i klasserommet mens du unngår lærerens blikk.

Tålmodighet

Tålmodighet er nøkkelen i "klasserommet 2." Bare beveger seg når du er helt sikker på at læreren ikke vil kaste blikket på deg. Hver lærer har et mønster og lære dette mønsteret er nøkkelen til suksess. Tid dine bevegelser når du vet lærerens blikk er rettet i motsatt retning.