Kontor Bursdag Games

Kontor Bursdag Games


Mens kontor Bursdagsfeiring er ofte bare en unnskyldning for en ekstra pause og gratis kake, smarte selskaper bruker uformelle samvær for å bygge teamet enhet. Enkle party spill til å registrere oppnådde milepæler av ulike ansatte, aktiviteter for å tilpasse profesjonelle tilkoblinger og team-building øvelser forkortet skal være ferdig innen tidsrammen av et kort parti gå langt i å bygge et positivt arbeidsmiljø.

To ting

Før bursdagsfest, spør hver ansatt til å anonymt skrive ned en av de personlige prestasjoner eller mål de har fullført i løpet av det siste arbeidet året, for eksempel "jeg skredet salgsmål fem måneder på rad," og en personlig arbeidsplass innfall, som "jeg tar en sukker og fem kremer i min morgenkaffe." De bør være skrevet på to separate papirlapper. I begynnelsen av partiet, samle alle papirsedler i en boks, noe som gjør at de forblir foldet og uleselig. Som ansatte nyte forfriskninger, passerer boks rundt og la de ansatte ta svinger gjette hvilken prestasjon og innfall som tilhører hvilken av sine medarbeidere. Hvis de parer riktig innfall eller prestasjon med riktig medarbeider, de kommer til å holde slip; hvis de gjetter feil, går slip tilbake inn i boksen. Runder fortsette inntil alle prestasjoner og quirks har gjettet riktig. Den som har flest slips vinner spillet.

Bygg en strategi

En historie-utviklingsaktiviteten som er spilt i en runde, begynner spillet med en semi-dum hypotetisk arbeidssituasjonen med potensial til å utvikle hindringer; slutt, krever det en løsning. For å spille, den første personen i runden introduserer problemet, og etter en kort periode, stopper sin forklaring i midten av et ord. Den neste personen i runden plukker opp på det nøyaktige stedet, fullfører den tiltenkte ord eller endre det inn i sin egen ordvalg, deretter fortsetter å utvikle problemet og foreslå en løsning. Runden fortsetter med hver person legge til arbeidsrelatert strategi, løse deler av problemet når du oppretter andre hindringer innenfor strategi til hver spiller har en sving. Spillet slutter når den endelige spiller, vanligvis hedersgjesten på bursdagsfest, må pakke opp håpløst komplisert, forhåpentligvis latterlig arbeidssituasjon med en lufttett oppløsning.

Multi-tasking Mania

En gruppe spilles som enkeltpersoner i stedet for et lag, Multi-tasking Mania krever bare skrivesaker og papir delt inn i tre nummererte kolonner. Før spillet begynner, vil et spill leder tildele en arbeidsrelatert underlagt hver kolonne (for eksempel: produktivitet, lagmoralen og klienten oppbevaring). Spillet lederen deretter starter spillet ved å ringe ut et kolonnenummer. Når kolonnenummeret har blitt kalt, spillerne begynne å skrive et avsnitt på den tildelte emnet i riktig kolonne. Spillet lederen deretter kaller kontinuerlig ut forskjellige kolonnenumrene i en rekke ordrer i intervaller av varierende lengde, og tvinger spillerne til multi-oppgave i sine tankeprosesser ved å bytte frem og tilbake mellom emner på en rask, uforutsigbar tempo. Når tiden kalles, spillerne gjennomgå sine usammenhengende, ufullstendige essays for de mest humoristisk setning pauser eller opplyste tanker å dele med gruppen, som begynner med fødselsdag æresgjesten.