Koplow Terningspill

Koplow Terningspill


Koplow Games gjør terninger og terning-relaterte spill. Disse spillene involverer rulle spesielle terningen og utfører handlinger eller tabulerer score basert på utfallet av hver rull. Disse spillene er designet for en rekke aktører, fra barn lære om penger til spillere bøye sitt ordforråd med bokstav terninger.

The Sign of Money

The Sign of Money spilles med seks terninger. Halvparten har penger verdier og den andre halvparten har tall. Målet er å oppnå mest sum penger ved å kombinere tallverdier med pengeverdier. For eksempel, en tre og et dollartegn kombinert er $ 3.

Dino Dice

Fem terninger er rullet i Dino Dice og hver dør har et utvalg av rovdyr og planteetere på ansiktet sitt. Etter hvert kast, trekke den totale rovdyr ansikter fra herbivore ansikter. De resterende planteetere er verdt ett poeng hver. Den første spilleren til 150 seire.

Crossword spill

I "Crossword Game" syv terningene rullet med hver og en med forskjellige bokstaver. Spiller eierandel blir å arrangere de syv terningen til ord, koble ord sammen på en lignende måte til «Scrabble». Hver bokstav er verdt ett poeng, og ord laget av de samme fargede bokstavene er verdt dobbelt.

Venstre Senter Høyre

Hver spiller starter med tre chips i Venstre Senter Høyre. Spiller bytter rulle samme mengde terninger som de har chips, opp til tre. Hvis de kastet en "R" de passerer en chip til høyre, "L" passerer en chip til venstre, og "C" betyr chip går inn i potten. Den siste spilleren som har chips etter hans roll vinner.

Jumping Frog

I Jumping Frog får hver spiller forsøker å nå et hopp på 100 fot. Hvert hopp fastsettes ved å multiplisere det totale antallet på de fem terningene med antall frosker som vises. Spillerne har lov opp til tre hopp per tur.

Skunk Dice

Spillere rulle fem terninger så mange ganger som de ønsker, få poeng for hver terning kastes. Men hvis spilleren ruller en terning med en skunk i ansiktet, mister han alle sine poeng. Den første spilleren til 200 seire.

Pig Dice

I Pig Dice, er tre terningene rullet og tallene er satt sammen. Målet er å nå 200 poeng først. Hver dør har en gris som da rullet betyr at alle punktene som slår er tapt. Hvis en spiller kaster tre griser mister han ethvert punkt han har tjent til det punktet i spillet.