Kudos 2 Cheats

Kudos 2 Cheats


"Kudos 2" er en livssimulatorspill der du oppretter en 20-åring alter ego og avgjøre hans liv banen, balansering skole og sosialt liv. Med muligheten til å velge bare en ekstra aktivitet om dagen, noe som gjør at din alter ego er ren, glad og ansatt kan bli en utfordring. Men ikke bekymre deg: Den enkle, menydrevet gameplay gjør cheats en enkel sak å tilpasse koden.

Øk Starter Penger

Alter ego starter med bare noen få dollar til hans navn. Dette kan løses ved å endre start attributter. Gå til "Kudos to" fil på datamaskinen; det er vanligvis under "C:. /» Klikk på "Data" fil deretter på tekstdokument "Config". Et tekstdokument vil komme opp. Se etter "GV_startingcash = 120,00." Endre tallet til hva du ønsker å øke din karakters starter bankkonto. Lagre filen.

Maksimer penger

I løpet av spillet er det en rekke elementer for å kjøpe og selge. Som i det virkelige liv, brukte varer er mindre verdt. Du trenger Microsoft Excel til å lese spillet filen for at denne koden, som tillater spillerne å slå et element til et verdifullt samleobjekt. Start ved å klikke på "Kudos to" game-fil på datamaskinen. Klikk deretter på "Data" og deretter "Simuleringer," og åpne "assets.cvs" fil. En Excel-tabell vises. Finn "I" kolonnen merket "Resell prosentandel." Plukk en relativt dyrt element som en bil. Endre selge prosent til en høyt tall som 1000. Lagre. Et element kan nå bli solgt for 1000 ganger sin opprinnelige verdi.

Lavere Pris nyheter

I stedet for å multiplisere mengden av penger karakteren har, skaper dette jukse en stor klaring salg. Manipulere prisen av elementene ved å gå til «data \ simulering \ assets.cvs." Finn kolonnen "D." Kolonne D gir navnene på alle elementene. Tallet i kolonnen "J", merket "Kjøp", er prisen på hvert element. For hver rad, uansett hvor mange blir satt i kolonne "J" vil endre hvor mye varen er oppført i rad "D" kostnader i spillet.

Endre Mood

Din karakter humør påvirker alt i spillet. Og miste en venn er en av de raskeste måtene å miste tillit og føler ned i dumper. Dette jukse vil holde karakter fra å falle inn i en depresjon. Gå til "Kudos to" -mappen og deretter til "data \ simulering \ scripts" katalogen. Finn "lost_a_friend" script. Den vil ha følgende:

ApplyEffect (ensomhet, 0.1, _LONELINESS_DEGRADE, mistet en venn);
ApplyEffect (lykke, -0,15, _HAPPINESS_DEGRADE, mistet en venn);
ApplyEffect (tillit, -0,12, _CONFIDENCE_DEGRADE, mistet en venn);
ApplyEffect (kudos, -0,06, _KUDOS_DEGRADE, mistet en venn);

Det andre tallet i listen måler hvor raskt tegnet gjenvinner attributtet. Jo høyere tall, blir tregere følelser gjenvunnet. Endre negative tall til en liten brøkdel som 0,01 for å gjenopprette positive følelser fort.

Free Ride

Kostnaden for å gå på jobb hver dag kan legge opp. For å gjøre lange pendler mer overkommelig prøve dette. Åpne "Kudos to" "data \ simulering" katalog. Deretter åpner du "commute.csv" fil. De tre første variablene etter <foo> .ogg filnavn er: maksimal avstand kan du bruke denne transportmåte, den belastes per mil av reiser beløp, minimum belastet for denne metoden for transport. Endre de andre to tallene til billigere fare. For eksempel endre beløpet belastes per mil til null og minimum belastet null og karakteren får en gratis tur.