Læring Athletic Games for Kids
Spill som er lærerikt og aktivt vil bidra til å holde barna engasjert i det de lærer, og vil også øke hvor mye av den informasjonen de absorbere og beholde. Ved å legge til et fysisk element til spill, det gir barna et annet referansepunkt for å forsterke kunnskapen. Ved å legge til atletisk elementer til spill, kan du gjøre spillene mer morsomt og hyggelig også.
Explorers Table
Legg ut et bord med en rekke naturlige og potensielt pedagogiske elementer på den. Elementer kan omfatte fossiler, steiner, fjær, urter og biter av trær og blomster. Sett opp stasjoner rundt i rommet som forbinder med de oppdagelses tabellen elementer. Pass på at bordene er et godt stykke unna, minst 15 fot. På grunn av plassbehov, er spillet best spilt utendørs eller i en gymsal. Stasjonene kan bli stemplet som artefakter, livet i havet, planteliv, dyreliv og bygningsmaterialer, avhengig av elementene du velger. Sett opp en stripe av maskeringstape tre fot foran den oppdagelses tabellen. Løft ett element av bordet i luften og spør hvilken stasjon det hører hjemme i. Barna som vet vil rase til linjen. Den første der har den første gjetning, hvis han gjetter riktig, har han 10 sekunder å ta varen til riktig stasjon og gå tilbake til gruppen. Hvis han ikke gjør det, returnerer objektet til bordet.
Multiplikasjon Bean Bag Toss
Sett opp hver spiller med 20 saccosekker og to papptallerkener. Spør en enkel multiplikasjon spørsmålet, men i "Jeopardy" stil. For eksempel si at svaret er 15. Barna må da kaste mengden saccosekker til papir plater som når multiplisert lik 15. For denne ligningen, kan spillerne kaste fem saccosekker på en plate og tre på den andre. Det første barnet som vinner ligningen får et poeng. Posene må være mer enn halvparten på plate for å telle. Spillet vil teste kaste nøyaktighet samt multiplikasjon ferdigheter. For en ekstra utfordring, etter hvert matematisk problem har spillerne ta et steg fra sine plater.
Hinderløype
Lag en hinderløype lastet med trivia spørsmål. Sett opp fysiske hindringer som hoppe tau, dekk å hoppe gjennom og tau til å klatre inn under. Tildele en voksen til hver stasjon for å foreslå trivia spørsmål. Før spilleren kan takle den fysiske delen må hun svare korrekt på et spørsmål. Du kan også innlemme virksomheten i spørsmålet. For eksempel, har spilleren resitere hennes alfabetet eller gangetabellen mens hun hopper tau. Hvis hun savner en, må hun begynne på nytt. Barnet med den raskeste tiden gjennom kurset vinner.