Løsninger for sannheten i "Assassins Creed: Brotherhood"

Løsninger for sannheten i "Assassins Creed: Brotherhood"


"Assassins Creed: Brotherhood», utgitt i 2010, er oppfølgeren til "Assassins Creed 2." Begge disse spillene er satt i det 15. århundre Italia og stjerne Ezio Auditore da Firenze som hovedpersonen. Like "Assassins Creed 2," dette spillet har en rekke oppgaver som kalles "sannheten." Disse oppgavene krever at du finner rifter eller symboler, og gir en rekke svar å få mer bakgrunnsinformasjon og spill plot.

Cluster 1

Den første klyngen puslespill gir deg en serie malerier. Velg de fem bilder av aristokrater ikke fungerer. Flytt hvit bonde i kolonne E i sjakk puslespill to mellomrom fremover. I den tredje puslespill, markere den blinkende røde prikken og velg "aktiver".

Cluster 2

Dette puslespillet hjulet gjorde en opptreden i «Assassin Creed 2." Roter ringene for å matche opp bildet. Den midtre delen er fast, så jobbe fra innsiden, flytting utover, å stille opp bilder med dette stykket. I sjakk puslespill, flytte bonden på 2F til 4F. I lys puslespill, aktivere en lys, deretter raskt velge andre og aktivere den før markøren blir rød.

Cluster 3

I bildet puslespillet, velge området rundt lengst til venstre flagg for å avdekke skjulte Abstergo symbol. I koden puslespill, skriver du inn "4" karakter, venstre-til-høyre-slash "0" karakter, fra høyre til venstre-slash "0" karakter, deretter bakover "4" karakter. I sjakk puslespill, flytte bonden på 4F til 5E. Utfør lys puslespill som i Cluster 2.

Cluster 4

Velg de fem bilder som viser en robot eller en datamaskin i forbindelse med en menneske. I ringen puslespill, rotere ringene fra midten og utover for å danne et diagram og løse koden. Under sjakk puslespill, flytte bonden på 2G til 3G. I lys puslespill, velger de to første boksene, deretter aktivere blinkende lys som før.

Cluster 5

Start med å flytte dronningen fra 1D til 2E i sjakk puslespill. Deretter velger sentrum av kuppelen i fotografi for å avdekke et skjult lynnedslag. I koden puslespill, velger halvmåne form, de fire skråstreker, boksen med en vertikal linje, og boksen som inneholder to "X" former. Fullfør klyngen ved å aktivere alle tre blinkende lys før markøren blir rød.

Cluster 6

Velg baksiden av mannen i hvit skjorte nær bunnen av bildet for å avsløre Templar emblem. I koden puslespill, skriv 20, 27, 33 og 13. Velg de to første boksene på den øverste linjen og den første boksen på bunnlinjen i telefonen puslespillet. Flytt springer på sjakkbrettet fra 1G til 3F. Aktiver de tre blinkende lys som i Cluster 5.

Cluster 7

Velg fem bilder som viser energibransjen, så venstre hånd rettferdighet i midten, avslører en Templar ring. Skriv inn C, M, Z og K i koden puslespill, og flytte ridderen fra 1B til 3C i sjakk puslespill. Aktiver de tre blinkende lys som før.

Cluster 8

Løs ringen puslespill ved å flytte de koblede første og andre ringer igjen en gang, de koblede andre og fjerde ringer igjen fire ganger og de koblede fjerde og første ringer riktig to ganger. Velg øverst til høyre, sentrum, nederst i midten og nederst til høyre boksen i telefonen puslespillet. Flytt kongen fra 1E til 2F i sjakk puslespill, deretter aktivere fem blinkende lys foran markøren blir helt rød.

Cluster 9

Velg de fem bildene som viser synlige ledninger. Velg de beste venstre og høyre boksene, samt nederst til høyre og øverst på midten høyre boksen i telefonen puslespillet. Flytt biskopen fra 1F til 2G, deretter aktivere de fem blinkende lys så raskt som mulig.

Bildet

Bildet puslespill har komplekse knyttet ringer. Snu den første og tredje ringer høyre to ganger, den andre og første ringer høyre to ganger, og den fjerde og andre ringer riktige fem ganger for å fullføre bildet. Velg de fem bilder som inneholder barn eller folkemengder. Velg området like til venstre for den høyeste sentrum bygningen for å avsløre den skjulte ørn. Skriv inn 89, 5, 334 og 21 inn koden puslespill og velge bare de første og siste boksene i telefonen puslespillet. Flytt kongen av styret i sjakk puslespill, deretter aktivere de blinkende lysene i virvelmønster i orden.