Mabinogi Combat Training

Kampene strukturen i Nexon Amerika spillet Mabinogi er i motsetning til mange andre massive multiplayer online rollespill spill tilgjengelig. I Mabinogi, heller enn å bli belemrer til en ferdighet sett, slik som melee eller varierte, har du frihet til å velge din karakters ferdigheter. I tillegg monstrene har en avansert form for AI som gjør dem i stand til å sette opp en god kamp mot spillere. Riktig kamptrening er viktig i spillet, og kan oppnås på en rekke forskjellige måter.

ferdighets~~POS=TRUNC typer~~POS=HEADCOMP

Mabinogi, som er basert på en vill populær koreansk spillet med samme navn, og har fire forskjellige kampstiler: melee, varierte, magi og alkymi. Melee refererer til en mer direkte med nærbilder kampstilen; med melee ferdigheter, figurer utstyre ulike sverd, sløv gjenstander eller bare kjempe bar overlevert mot monstre. Melee ferdigheter omfatter Windmill, Smash, forsvar og motangrep. Tidsavgrenset er bueskyting system i Mabinogi. Denne type kamp er langtrekkende, med mindre risiko forbundet med å være nærmere monstre. Imidlertid varierte kamp har lagt muligheten for piler mangler. Varierte kamp inkluderer ferdigheter som Magnum Shot og Arrow Revolver. Magi og alkymi handle på samme måte i at disse ferdighetene ikke gå glipp av; men de er basert på mana og utholdenhet henholdsvis, så hvis noen av disse går ut, vil du ikke være i stand til å bruke dine ferdigheter. Noen av de magiske og alkymi ferdigheter i spillet er Icebolt, Firebolt, vannkanoner og Frozen Blast.

Reading Movements

For å effektivt trene kampferdigheter, må du ha en anstendig forståelse av hvordan kamp i Mabinogi fungerer. Snarere enn å klikke på en monster gjentatte ganger til angrep, vil du trenge litt dyktighet og strategi; formålsløs klikking kan resultere i at monster å være i stand til å angripe og treffe deg hvis du ikke er forberedt. Mye av Mabinogi kamptrening dreier seg om å være defensiv i stedet for offensiv. Ferdigheten Sharp Mind hjelper deg med å forutse fiendens neste bevegelse ved å vise sitt neste trekk i en boble over hodet. Dette gjør at du kan klare det skikkelig defensiv manøver. For eksempel, hvis en monster belaster Smash ferdigheter, du effektivt kan blokkere det ved å laste motangrep dyktighet. Når du er mer kjent med systemet, kan du forutsi et monster neste trekk basert utelukkende på deres oppførsel og holdning i spillet uten å se på ferdighet boble.

Combat Strøm

Poengene og treningen din karakter får for monstre din karakter kamper vil avhenge av din karakter totale kamp makt. Combat makt refererer til hvor sterk din karakter er i forhold til fiendene i spillet. Trykke og holde inne ALT-tasten lar deg se et monster nivå i forhold til figuren din kamp makt. Når du trener, er dette viktig som du vil trenge visse monstre av visse nivåer for å gå videre trening. Den monster nivåene er svakest, svak, normal, sterk forferdelig og sjefen. Svak og svakeste monstre bør unngås når du prøver å trene, som de gir ingen erfaringspoeng.

knockback System

Fordi melee ferdigheter krever en nærmere rekkevidde, kan denne type trening til tider være vanskeligere. Monsters har en enklere sjanse for å treffe din karakter tilbake med melee. For å hindre dette, det hjelper å ha forsvaret og motangrep ferdigheter rangert til minst rang F. nærkamp våpen er vanligvis en, to eller tre rammede våpen, med angreps hastigheter på enten treg, normal eller rask. Når treffer en fiende, vil de to første slagene svimeslå den, mens en tredje slag slår fienden tilbake. Å treffe et monster for fjerde gang får den til å falle ned. En femte hit, hvis det utføres i rask rekkefølge, får monster til å stå og lade, så en liten kule ned tiden mellom en fjerde og femte hit anbefales.

opplærings~~POS=TRUNC steder~~POS=HEADCOMP

Mabinogi monstre til kamp kan bli funnet over de ulike områder av spillet. Noen monstre finnes innenfor feltene, mens andre er plassert i fangehullene. Feltene er også hjemmet til felt sjefer, kraftigere monstre som er verdt mer erfaring enn vanlige monstre. Når du avanserer som en spiller, vil opplæring områder begynner å skifte. For eksempel nybegynner spillere vanligvis trene sine ferdigheter i Ciar Dungeon eller ved hjelp av ulver i Tir Chonaill. Som ferdighetsnivå øker, vil kraftigere dreper være nødvendig. Høyere nivå felt monstre kan bli funnet; for folk som foretrekker dungeon kjører, kan dungeons kjøres i forskjellige vanskelighetsgrader. Dungeon vanskelighetsgrad varierer fra nybegynner til vanskelig, med hvert nivå noe hardere enn den forrige nivå.