Maleri på Black Velvet utskårne Rammer

Maleri på Black Velvet utskårne Rammer


Sort fløyel maleri skaper unike og særegne kunstverk. Bildet på svart fløyel er skapt ved å legge til lys-farget maling, og arbeider med skygger og tekstur på en flat-svart bakgrunn. Maleren er nesten nødvendig for å vise sitt prosjekt som å male med lys. Når du er ferdig, kan bildene vises tredimensjonale og nesten naturtro. Når disse maleriene er laget på en hånd skåret ramme, kunstnere har mulighet til å bruke to kunstformer og lage unike kunstverk.

Frame Forberedelse

Artister opprette hånd-skåret ramme for dette kunstverket bortsett fra maleriet selv. Snarere enn å velge ramme molding etter kunstverket er ferdig, kunstnere lager ofte hånd-skåret ramme først. En hånd-skåret ramme bærer mye av det ferdige kunstverk samlede appell. Hånd-skåret rammer er formet av dyktige trearbeid håndverkere, og skjønnheten i rammen gir et maleri en gammel verden, 19. århundre appell.

Strekke lerret

Før bildet er malt, er det svart fløyel lerretet strukket og stiftes til en strekk ramme. Grov-sages, er en-til-en-tommers stykker av løvtre lagt på baksiden av stoffet. Malere strekke forsiktig stoffet i begge retninger, og pakk fløyel rundt rammen, stifting det på rammens bakside. Den myke fløyels må strekke ut som en tromme hodet slik maleren har en overflate egnet for maling. For større malerier, blir en kvart tomme skumkjerne bord brukt så stoffet forblir stive mens malt.

Skissere bilde

Etter at fløyel er strukket, kunstnere skisse deres bilde på overflaten av stoffet med hvitt eller farget kritt. De fleste kunstnere er ikke i stand til å male et bilde direkte. Kritt gjør kunstneren å utarbeide detaljene i hans kreasjoner. Fordi kritt absorberes av maling, betyr det ikke påvirker det endelige bildet. Et annet triks for å spore bildet skissere på hvitt papir, legger papir på fløyel, og deretter bruke en stor pin, som for eksempel poenget med en tegning kompass, å pirke hull langs bildets omriss inn i stoffet.

Maleri på Velvet

Maleri på fløyel krever mestre en rekke unike ferdigheter. Akryl maling ser ut til å fungere best fordi de holder fargen godt, i motsetning til oljebasert maling som har en tendens til å suge inn i stoffet og mister sin farge intensitet. Maling ikke løft av myk fløyel overflaten godt, så kunstnere må bestemme på forhånd hvordan de skal håndtere feil. Noen kunstnere male over noen feil med svart maling. Men malt svart overflate har en annen glans enn den helt flat-svart fløyel. Male i løpet av en feil med en annen farge kan skape en akryl oppbygging, noe som kan legge utilsiktet struktur i et område av preparatet, hvor ingen tekstur var ment. Derfor svarte fløyels komposisjoner er mindre tilgivende enn tradisjonelle lerret, og i mange tilfeller feil ikke kan tilfredsstillende reparert.

Totalt Presentasjon

Det moderne utseendet på svart fløyel image, når kombinert med gammeldags appell av håndskåret ramme, skaper en unik kunstnerisk mulighet. Kunstneren kan spille de to stiler av hverandre for å lage en uttalelse som følge av kontrasten. Det unike utseendet på svart fløyel maleri kontraster også godt med et hvitvasket, eller syltet, treramme. På grunn av forskjellene stil, bør kunstneren vurdere i begynnelsen av prosjektet hvordan å knytte de to kunstarter sammen når maleriet er fullført.