Mind-Reading Games for Kids

Mind-Reading Games for Kids


Mind-lesing spill kan være komplisert eller enkelt; de er ofte bærbar og enkel å sette opp og å spille. De & # 039; re også en morsom måte å underholde en gruppe barn, ofte for en lengre periode. Enten du & # 039; re en leir rådgiveren på jakt etter morsomme ting å gjøre mellom aktiviteter eller en forelder som planlegger en magisk-themed birthday party, her er noen tankelesing spill som alle kan gjøre, og alle barna vil like.

Svart magi

For å spille svart magi, trenger du to spillere som kjenner hemmeligheten, en å være asker og en til å være tankeleser. Den tankeleser forlater rommet, og resten av gruppen velger et objekt for å være "den." Det må være noe synlig for gruppen. Den tankeleser så kommer tilbake, og Asker peker på ulike gjenstander mens spør: "Er dette det?" Den hemmelige innebærer en svart objekt: etter at Asker har pekt på noen svart objekt, det neste objektet han peker på er "den."

Brain magi

Brain magi krever også to spillere som vet hvordan man spiller, en asker og en tankeleser. Den asker samler fem gjenstander og plasserer dem på gulvet eller et bord foran henne på rad. Den tankeleser deretter forlater rommet, og gruppen velger en av objekter for å være "den." Det anmodet deretter kaller for sinnet leseren til å komme tilbake til rommet, og sinnet leseren umiddelbart kan fortelle gruppen som protesterer de valgte. Cluet er i måten asker kaller tankeleser tilbake. Sinnet leseren vet at hver av de fem objektene i rad representerer en bokstav i ordet "hjernen", som om asker skrev "hjernen" hjelp av gjenstander fra venstre til høyre. Når det anmodet kaller tankeleser for å gå tilbake til gruppen, begynner hun setningen med brevet tilsvarer objektet valgt. For eksempel, hvis objektet valgt er lengst til venstre (bokstaven "B") hun kan si: "Bedre å komme tilbake nå."

Ja eller nei

Ja eller Nei er et annet spill som krever to spillere som begge kjenner hemmeligheten, en tankeleser og en Asker. Den tankeleser forlater rommet, og gruppen bestemmer seg på et spørsmål som kan besvares med ja eller nei. Konsernet er også enig om hva det riktige svaret er. Den tankeleser deretter tilbake til rommet og plasserer hendene på templer i asker. Den asker knytter kjeven for å gi oppmerksom leser svaret: en knipe betyr ja og to mener nei. Sinnet leseren kan føle knytter selv om resten av gruppen ikke kan se det.

Stick tall

Stick Numbers er et spill der alle spillerne kan lære å "lese tankene" av asker. Den asker må samle noen små objekter, for eksempel pinner, servise eller blyanter. Den asker begynner med å fortelle gruppen, "Jeg kommer til å indikere et tall mellom én og ti av hva jeg gjør." Hun ordner objektene på et bord eller på gulvet. Hun bør plassere dem nøye slik at det ser ut slik hun arrangerer dem er viktig. Hun spør deretter gruppen hvilket nummer hun indikerer. Antallet, har imidlertid ingenting å gjøre med hvordan hun ordner objektene; hun viser det med antall fingre hun legger på bordet eller gulvet i nærheten objektene når hun er ferdig å arrangere dem. Som forskjellige medlemmer av gruppen finne ut hemmeligheten, kan de ta svinger blir det anmodet til alle ser hvordan det fungerer.