Moro spill å spille i friminuttene

Moro spill å spille i friminuttene


Recess tilbyr en mulighet for barn til å unnslippe klasserommet og brenne av litt energi før settling for videre læring. De spillene som spilles i friminuttene kan variere fra de som involverer atletiske evner til de som belønner de som er gode hiders. Disse spillene tilbyr studentene mulighet til ikke bare å utøve deres sinn, men kroppene deres så vel mens på skolen.

Red Light / Green Light

Den røde lys / grønt lys spillet involverer spillerne prøver å ta den spilleren som er trafikken signal. Trafikken signal starter spillet ved å stå mellom 15 og 20 fot bort fra de andre spillerne som er stilt opp i en horisontal linje. Trafikken signal vender bort fra andre spillere, og når hun sier "grønt lys" alle spillerne løpe mot henne. Når hun sier "rødt lys", alle må stoppe. Da trafikken signal snur og enhver spiller hun tar flytting er ute av spillet. Spillet fortsetter til alle spillerne er fanget i bevegelse på rødt lys ved trafikksignal, eller en spiller berører trafikken signal. Hvis en spiller berører trafikksignal, blir han den trafikksignal for neste kamp.

500

I 500, konkurrerer spillerne prøver å fange en fotball. Quarter står 20 fot eller mer foran de andre spillerne. Han kaster ballen opp i luften og annonserer en poengverdi på mellom 50 og 250 poeng. Hvis en spiller fanger ballen legger hun til at mange poeng til henne poengsum. Hvis hun rører den, men savner det, trekker hun at antall poeng fra sin poengsum. Målet med spillet er å nå 500 poeng. Den første spilleren til å nå 500 poeng blir den nye quarterback og alle andre & # 039; s score nullstilles.

Boksen går

En spiller er valgt til å være "det", og han teller til 25 mens resten av spillerne skjule. Etter telling, "det" plasserer en kaffe kan på bakken og går på jakt etter de andre spillerne. Når "det" ble en spiller hun kaller det spiller & # 039; s navn ut. Spilleren må deretter kjøre og prøver å sparke boksen over før "det" kan merke ham. Hvis han sparker boksen før han ble merket, "det" må telle til 25 igjen å gi spilleren tid til å gjemte igjen. Hvis "det" tags spilleren først, blir den spilleren den nye "it", og alle har 25 sekunder å skjule igjen.