Morsomme 7. klasse Games

Morsomme 7. klasse Games


På den sjuende klassetrinn, lærerne må forholde seg til videospill, pubertet, de første tegn på tenårene opprør og den plutselige interessen for det motsatte kjønn. Holde barna interessert i å lære tar kreativitet. En metode som kan fungere for deg er å innføre interaktive spill i din leksjon plan. Du kan prøve å bruke spill som en måte å tildele lekser i stedet for de tradisjonelle papir oppdrag. Du kan også bruke spill som leveringsmåte for pop quiz hvis du har en datamaskin i klasserommet.

ReadWriteThink

Støttet av International Reading Association (National Council of Teachers of English) NCTE og Verizon Foundation, kan ReadWriteThink være stedet å inspirere unge forfattere i fremtiden. Gjennom morsomme spill, syvende-klassinger lærer å organisere og oppsummere sine tanker, lære det grunnleggende for å skrive poesi og lære å lage sine egne originale historier. De kan også lage en digital bok og kryssord på nettet. Velg klasse nivå for å sørge for at elevene ikke spiller spill over eller under deres klassetrinn.

Jefferson Lab

Fremtiden forskeren bare kan være ansvarlig for å hjelpe mennesker kolonisere andre planeter hvis ressursene på jorda er stadig oppbrukt. For nå, de trenger bare å ha det gøy å lære naturfag. Jefferson Lab hjelper syvendeklassinger bruke spill for å bygge sin vitenskap vokabular, fornuftig av den periodiske tabellen og bruke flash-kort og kryssord for å styrke sin forståelse av elementene. Jefferson Lab ikke skille spill etter klassetrinn, så du må komme med forslag til studenter. Studenter kan søke ved å skrive inn emneordene for leksehjelpere som "atom" eller "proton".

Classzone

Den neste presidenten i USA kan bli sittende i sjuende klasse klasse. Det hele avhenger av hvor mye hun nyter samfunnskunnskap. Du kan gjøre det morsomt ved å peke henne til McDougal Littell Classzone. McDougal har produsert lærebøker for K-12 i flere tiår. Den har en kreativ interaktiv støtteside for hver av sine publikasjoner. Du kan søke etter klassetrinn og selv begrense spillet søket ned til staten der du lærer din klasse. Student nyte en animert gjenfortelling av historien, bruke interaktive kartverktøy og kan selv ta praksis tester for å forberede dine virkelige tester.

Skillswise

Skillwise gir interaktive spill for den syvende klasse ferdighetsnivå. Disse ferdighetene utbyggere er først og fremst i språket kunst og matematikk. Språk arts aktiviteter dekker grammatikk, lesing praksis, staving, leseforståelse og ordforråd bygningen. De matematiske spill hjelpe studentene bygge sine ferdigheter i fraksjoner, desimaler, algebra og geometri. Å være at det britiske skolesystemet er litt forskjellig fra det amerikanske skolesystemet, velge spillene på forhånd at du ønsker elevene å spille slik at du er sikker på at spillene er på sitt forståelse nivå.