Morsomme Energizer spill for tenåringer

Morsomme Energizer spill for tenåringer


Når du arbeider med tenåringer i noen kapasitet, for eksempel på skolen eller på en sommerleir, morsomme utendørsaktiviteter er alltid nyttig for å lindre kjedsomhet og oppmuntre barna til å leke utendørs. Bruk ulike spill og aktiviteter som ikke bare er moro, men som også vil energize din tenåring.

Ta flagget

Det klassiske spillet capture the flag er alltid moro for tenåringer å spille. Samle to grupper av tenåringer på tre eller flere personer. Del plass der du spiller inn lagets territorier. Ta to fargerike flagg og plante ett flagg på hvert lag territorium. Det første laget til å fange flagget til det andre laget og bringe flagget tilbake til sitt territorium vinner spillet. Hvis gruppemedlemmene fanges på det andre lagets territorium, er det gruppemedlem ut av spillet.

Frisbee Golf

En morsom kombinasjon av golf og Frisbee er Frisbee Golf. Lag en golfbane utenfor, ved hjelp av ulike trær og busker som "hull", med det siste hullet være en kurv, og gi hver spiller en frisbee. For å spille, slenger hver spiller sin Frisbee mot det første hullet. Spillerne gradvis fremgang ned selvfølgelig alltid kaster fra siste stedet deres Frisbee landet. Den første spilleren til å slenge seg Frisbee i kurven vinner spillet.

Tautrekking

Tug-of-war er et klassisk spill som fortsatt spilles i dag. Ta en stor gruppe barn, og dele dem inn i to separate grupper. På mykt underlag, for eksempel gress eller sand, linje tenåringer opp i en enkelt fil med de to lagene mot hverandre. Plassere en markør på bakken i midten av lagene, slik som en linje i sanden eller et eget tau på gress. Ta en stor tau, og instruere hvert team medlem for å holde tauet, med tenåringene foran på hver side av merketråden. På farten, trekker hvert lag så hardt de kan. Det første laget til å trekke et medlem av motstanderlaget over markør vinner spillet.

Blunke

Instruere tenåringer til å sitte på bakken i en sirkel. Utpeke en tenåring som Winker, og instruere Winker å stå i midten av sirkelen. Hver andre tenåringer er en catcher, og de resterende tenåringer er løpere. For å spille spillet, Winker går rundt i sirkel, holde øyekontakt med løperne. Ved signal, som er et øyeblikk, syklisten prøver å kjøre en hel runde rundt sirkelen uten fangeren til sin venstre fanger ham. Den som vinner runden, den løper eller fangeren, tar plassen til den Winker og spillet tilbakestilles.