Morsomme Halloween spill for barn i alderen tre til 16

Morsomme Halloween spill for barn i alderen tre til 16


Bortsett fra dressing opp og trick-or-behandling, Halloween parter er en festlig måte å feire Spook-tacular ferie for barn. Når du planlegger en Halloween fest for barn i alderen tre til 16, sørg for å planlegge en rekke spill som vil vekke interessen til alle. Tildeling Halloween-tema premier til spill vinnere vil ha barna stilt opp og klar for hvert spill.

"Pumpkin Head Racing"

Del spillerne inn i to lag, og gi hvert lag en mellomstor gresskar. Det kan være lurt å ha mindre gresskar på hånden for mindre barn å bruke. Har lagene stille opp på startstreken og markere et mållinjen ca 20 meters avstand. Når du sier, "Race!" den første personen i hver linje må plassere gresskar på hodet og rase til mållinjen. Spillere kan ikke bruke hendene. Hvis gresskar faller av, må de stoppe og sett den tilbake på hodet før du fortsetter løpet. Når en spiller når mållinjen, kan han ta gresskar hodet av ham og rase det tilbake til neste person i køen. Det første laget til slutt vinner løpet.

"Candy Corn Stafetten"

Har spillerne delt inn i grupper på tre eller fire. Marker en startstrek og et mållinjen ca 15 fot fra hverandre. Fortell lagene å stille opp på startstreken. Plasser en kopp godteri mais og en skje foran hvert lag linje. Sett en tom kopp på målstreken. Når du sier "Go!" spillerne må ta svinger ved hjelp av skjeen å ta godteri korn fra startstreken cup til mållinjen cup. Det første laget til å fylle opp sin kopp med godteri liktorn vinner spillet.

"Miniatyr gresskar kaste"

Fortell spillerne til å finne en partner og stå mot henne omtrent fem meters avstand. Hånd en spiller på hvert lag en miniatyr gresskar. Når du sier, "Kaste!" spillerne må kaste gresskar til sin partner. Hvis en spiller faller gresskar, de er ute av spillet. Hvis en spiller fanger gresskar, må begge spillerne ta et gigantisk skritt bakover og kaste igjen. Teamet som kan kaste gresskar lengst avstand uten å miste den vinner spillet.

"Ghost Waiter Race"

Gi hver spiller en papptallerken og en oppblåst ballong. La dem stille opp på en startstrek og markere et mållinjen ca 30 meters avstand. De må rase til mållinjen med ballongen på deres plate. Hvis ballongen faller av, må de gå tilbake til startstreken og starte på nytt. Den første spilleren til å gjøre det over mållinjen med ballongen på tallerkenen vinner løpet.