Morsomme Sand Games

Morsomme Sand Games


Som foreldre ønsker vi å gi våre barn det beste vi kan gi. Ofte kjøper vi dem dyre interaktive leker for å fange opp og opplyse deres sinn. Sannheten er at du ikke trenger å gjøre store, høyteknologiske kjøp til positivt engasjere dem i en pedagogisk eller morsom aktivitet. Sand er et naturlig element, og i mange tilfeller gratis å spille med; Men det er mer til sand moro enn å grave hull og bygge slott.

Sandathon lengdehopp

Samle barna sammen for å konkurrere i en Sandathon lengdehopp. Start med å gi hvert barn en pinne for å markere henne hoppe med. Barna kan skrive sine navn på pinner med en markør eller farge dem slik de vil. Deretter bruker du en pinne for å tegne en linje i sanden for å være utgangspunktet. Gå ca 10 yards frem og trekke en annen linje i sanden for å være hopping punkt. Hvert barn begynner på startpunktet og løper så fort han kan mot hopping punkt, der han hopper så langt han kan. De kan bruke sine pinner for å markere hvor deres føtter land. Barnet som hopper lengst, uten å falle over, vinner.

Unn Finn

Et annet spill for moro i sanden innebærer litt forberedelse. Bruk to plast, lukkbare beholdere for å huse spesielle godbiter for lagene. Bury beholderne separat i sanden og markere hvert område med en liten X. Finn et utgangspunkt for spillet et sted langt borte fra X merkene. Nå teller skrittene dine når du går til landemerker rundt i området. Hvis det ikke er noen landemerker, lage dem ved å tegne flere X er i sanden. Skriv ned retninger og rekke tiltak for å få til hver landemerke og lage et diagram som detaljer veien til en av de siste X-ene. Nå gjentar alle disse trinnene for en annen diagrammet til andre X slik at to lag kan spille. Bryt barna opp i grupper og gi hver gruppe et kart til sin egen endelige X. Det første laget til å nå sine X vinner, men begge lagene får de behandler de finner.

sand Maze

Lag en gigantisk labyrint av sand for alle å vandre gjennom. Ved hjelp av en pinne, utpeke et utgangspunkt, og skriv "Start". Deretter plukke et sluttpunkt og skriv "Finish". Nå bruker pinnen til å trekke en linje fra start til slutt, men gjøre linjen gå rundt hele området, ta venstre svinger og høyresvinger før den når sin destinasjon. Deretter trekke andre linjer fra start til slutt, og linjer som går fra en linje til en annen og krysser disse linjene med barrierer som pinner, skjell eller steiner. Hver spiller må gjøre sin vei fra start til slutt uten å nå en barriere.