Morsomme spill for 4-H

Landbruket ungdomsklubben heter "4-H" er en organisasjon med millioner av medlemmer over hele USA. Gruppen oppfordrer yngre generasjoner å aspirere til sitt høyeste potensial gjennom mange positive utsalgssteder. Barn i alle aldre er medlemmer mens de voksne frivillige som mentorer. Under klubbmøter, er spill ofte spilles som en måte å oppmuntre moro og bonding mellom mentorer og medlemmer.

Potato Sack Races

Siden 4-H klubb er et landbruksbasert organisasjon som ofte har bønder som medlemmer, bør potetsekker være relativt lett å komme med for et klubbmøte. Du vil trenge en sekk for hver to medlemmer som vil rase. Medlemmer koble opp med en partner og hver sette det ene beinet i sekken, slik at bena er ved siden av hverandre, og hver har fortsatt en etappe gratis. Dette spillet er utfordrende på grunn av teamarbeid involvert i å gjøre beinet flytte samtidig med partneren din etappe. Hold sekken opp slik at den ikke faller. Når en leder blåser fløyte, vil lagene kjøre til et sluttpunkt. Hvis et lag faller, kan det likevel komme tilbake og fortsette i løpet. Det første laget for å kunne nå de mål poenget vinner.

kan stylter

Dette spillet kombinerer kunst og håndverk med et morsomt spill som involverer fysisk trening. Be hver medlem for å bringe to tomme blikkbokser til matvarer fra hjemmet. Har tau, saks og en drill hendig. Eldre barn eller mentorer kan bruke drill for å rote to hull på hver side av opp-ned blikkbokser nær den lukkede enden av boksen. Medlemmer og mentorer deretter kuttet tauet lang nok til å passe fra føttene til sin mid-delen to ganger, noe som betyr dobbelt lengden fra føttene til like under brystkassen. Strengen tauet gjennom boks hullene og bringe tauet opp gjennom begge sider av boksen inntil tauet er ved en lengde som tilsvarer like nedenfor brystområdet. Sett bokser under føttene, holde på tauene med hver hånd og praksis gå. Når barna er komfortable, holde en treg tempoet race går på disse nylig gjort stylter.

Chinese Chicken

Har medlemmer ta av seg skoene og line dem opp rett med omtrent en fot plass mellom hver sko. En person begynner som "lame kylling" ved å hoppe over hver skoen på en fot etter hverandre til å nå den siste skoen. Hun tar så opp den siste skoen og begynner å hoppe over raden av sko på nytt. Den svingen fortsetter med hopping på motsatt fot og plukke opp den siste skoen før hun faller, faller en sko eller treffer en sko mens hopper. Når en av disse omstendigheter ender en sving, går til neste person. Spilleren som var i stand til å samle flest sko er vinneren.

Animal Charades

Animal charades er ideell for en 4-H gruppe fordi medlemmene er ofte kjent med en rekke dyr og egenskaper og atferd av husdyr. Velg en spiller å gå først. Bruk en sand tidtaker for å snu i ett minutt for å gjette. Når timeren er snudd, den personen som er "det" vil stå opp og etterligne en barnyard dyrets bevegelser og bevegelser eller ansiktsuttrykk uten å gjøre noen lyder. Personen å kunne gjette dyret første er den neste spilleren til å være "den." Charades er et spill hvor vinneren ikke nødvendigvis trenger å bli erklært, men du kunne holde stillingen og navngi en vinner etter hvem som hadde flest antall korrekte gjetninger gjennom hele spillet.