Morsomme spill for alderen 10 og opp

Morsomme spill for alderen 10 og opp


Et spill kan lyse en dag og bringe spillerne tettere sammen. For ungdom i alderen 10 og oppover, spill som "Duck Duck Goose" og "Mother Kan jeg" ikke kan lokke dem så mye som da de var yngre. For å underholde disse eldre barn, foreslår spill som utfordrer deres sinn og har høyere nivåer av konkurranse.

Shadow Scout

Samle alle aktører i et stort uterom. Plukk en spiller å spille "It." To andre spillere blir skygge speidere. Ha resten av gruppen ansiktet bort fra "It" og speiderne som alle tre hodet i motsatt retning som "It" prøver å finne et gjemmested. Etter to minutter, en speider hoder tilbake til teamet som den andre speideren holder med "It" etterlater spor som hjelper gruppen med å finne hvor "det" har gått. "It" i mellomtiden har å prøve og miste speideren som han finner et gjemmested. Når de første speider tilbake til gruppen, fører han dem til der han mener "det" kan skjule seg, etter den andre speider er ledetråder. Hvis gruppen finner "It" innen fem minutter, de vinne spillet.

Message Under en Plate

Skriv ned flere merkelige setninger på separate papirlapper. Eksempler på dette er "Jeg visste ikke at kaniner spiste gulrøtter!" og "astronauter på månen? Siden når?" Sett noen plater ved et bord og plassere en lapp under hver plate. Har hver spiller sette seg ned og se på sine papirer. Når du er klar, spillerne starte en samtale. Alle må prøve å skli sine fraser inn i samtalen uten å bli lagt merke til. Spillere kan beskylde hverandre for å bruke sine uttrykk, men hvis de anklager feil, mister de sin sjanse til å vinne. De spillerne som lykkes i å bruke sine fraser vinne spillet.

Den leik

Plukk en spiller for å spille av rovdyr, mens alle de andre spillerne får paret sammen for å spille par av planteetere. Hvert par har til å komme opp med en distinkt lyd. Den rovdyr står i midten av stykket plass bind for øynene holder en bjelle. De bind for øynene herbivore parene får skilt til hver side av rovdyr. Planteetere høres sine samtaler når de er i ro som de prøver å gjenforenes med sine par. Den rovdyr kan flytte for å prøve og tagge spillerne, men må høres hans bjelle når han gjør. De herbivore parene som unndrar rovdyr og gjenforene vinne spillet.

Knots

Monter gruppe på minst seks til en stående sirkel. Alle setter sitt rette armene inn i sirkelen, og de alle ta tak i armen av noen ikke står til høyre eller venstre for dem. Etter dette, de alle gjør det samme med sin venstre arm før de har dannet en stor knute av våpen. Spillerne må jobbe sammen for å gre armene uten å slippe hverandre. For å legge til konkurranse i spillet, har grupper konkurrerer mot hverandre for den raskeste tiden.