Morsomme spill for gym lærere

Morsomme spill for gym lærere


Making barn gjøre fysiske aktiviteter de ikke ønsker å gjøre kan bli en vanskelig oppgave. Som en gym lærer, du vet dette bedre enn nesten alle. Men det trenger ikke å være så vanskelig hvis du integrere noen morsomme spill elevene vil elske å spille.

Sant eller usant Run

En høy energi spillet fra Kid Aktiviteter nettsiden starter ved å dele spillerne inn i to lag. Gi hvert lag et mål på hver side av gym og plassere en linje i midten av rommet. Samle lagene til midtlinjen og nevne ett lag Sann og det andre laget False. Gruppemedlemmene stå bak sine tildelte sider av linjen. Si enten et sant utsagn, som "Himmelen er blå" eller falsk forklaring, som "Himmelen er grønn." Hvis du ytret et sant utsagn, må den sanne lag rase til sitt mål mens den falske teamet følger bak dem å tagge medlemmer av den sanne lag som ennå ikke har nådd målet. Hvis du sa falsk forklaring, skjer det motsatte. En spiller som er merket blir det andre laget. Fortsett denne prosessen til ett lag består av alle elevene.

Battle Forts

Del elevene i to lag for å spille dette mock-kamp spill foreslo på Fun Attic nettstedet. Har lagene skaper motstridende kamp fortene på hver side av gymsalen ved hjelp av noen få treningsmatter som beskyttende barrierer. Lag en linje på bakken, slik at spillerne ikke krysse den. Hvert lag får samme mengde matter og de kan spre dem ut på noen måte de velger. Hånd hvert lag et sett med tre baller. Når du blåse i fløyta, lagene begynner å kaste baller på sine motstandere på den andre siden av rommet. En spiller som blir truffet må flytte til et bestemt område og vente på en annen spiller på det andre laget for å bli truffet av en fiende ballen før han vendte tilbake til spillet. Spillet kan gå på så lenge du ønsker (Se Referanse 2).

Tre-Corner Tag

Sett en vri på det klassiske spillet Tag ved å spille dette spillet fra iParenting Fitness nettstedet. For å begynne, velg en student til å bli "det." Del resten av spillerne inn i lag på tre medlemmer hver. Hvert lag skal utpeke en av de tre medlemmer til å være et mål. Målet på hvert lag skal ha et identifikasjonsmarkør, som en lapp. Fortell lagets medlemmer til å holde på sine lagkamerater 'håndledd. Instruere "It" å telle til 10, mens de andre spillerne bevege seg bort fra ham, fortsatt holder fatte håndledd. Når "It" når 10, må han eller hun løp til trekanter og prøver å merke målene. Hvert lag har for å prøve skjule eller blokkere lagets mål. Vinnerlaget er den som unngår å ha sitt mål merket.