Morsomme spillet ideer for tenåringer

Morsomme spillet ideer for tenåringer


Tenåringer elsker en god kamp, ​​om spillet er for en ungdom hendelse, en ferie fest eller en morsom, familie anledning. Spill kan omfatte aktiviteter som gjør tenåringene få opp og kjøre rundt eller kan være spill som krever tenkning og utenatlæring. Uavhengig av type spill valgt, vil en fartsfylt action-fylt spill underholde de mest skeptiske av folkemengder.

Big Booty

Hver tenåring er tildelt et nummer. Den første personen er "big booty" og deretter tenåringer nummer av, med personen på "big booty er" venstre å være nummer én. Alle tenåringer stå opp og veksle klappe hendene en gang med å trykke sine lår gang. De begynner å synge "Big booty, stor booty, stor booty, oh yeah. Big booty ... "Da Big Booty roper en av tenåringer 'tallene i rytmen av klapping, for eksempel nummer tre. Tenåringen som er nummer tre, sier umiddelbart sine tall kaller deretter ut en flere antall, for eksempel fire. Teen nummer fire, sier hans nummer og roper en annen. Dette fortsetter til noen søl opp, og at personen er ute. Den siste personen er den neste "store booty" og starter neste kamp.

Mafia

Start med en kortstokk. Ta ut tre ess (de representerer mafia), en konge (som representerer lensmannen), og en dronning (som representerer lege). Ta ut flere kort for å legge opp til, men mange mennesker spiller, minus fortelleren. Hvis åtte tenåringer spiller, ta ut tre ekstra nummer kort, som vil representere innbyggerne. Én person er valgt til å være fortelleren.

Fortelleren forteller alle til å lukke øynene og passerer ett kort til hver spiller. Han sier deretter å våkne opp og de ser på sine kort, ikke å fortelle andre hva de har. Han sier "gå i dvale" og sier "Mafia, åpne øynene." Spillerne med essene åpne øynene og stille enige og peke ut en person å være "offer". Fortelleren sier, "Mafia gå i dvale , lege våkne opp. "personen med" legen "kortet velger en person han mener er offeret å" redde ". forteller forteller legen for å gå i dvale.

Fortelleren forteller alle til å åpne øynene og forteller hvem som er offeret. Legen får å si hvem han helbredet. Hvis han valgte den tiltenkte "offer" personen er fine. Hvis legen ikke har tatt vare på offeret, er offeret ut av spillet. Lensmannen har deretter å gjette en person han mener er mafia. Hvis han har rett, at medlem av mafiaen er også ute. Hvis han tar feil, forblir den spilleren i. Rundene fortsette til alle mafiamedlemmer er kalt ut. Når alle tre mafiamedlemmer er ute, distribuere kortene til å starte på nytt.

Telefon

Alle sitter i en sirkel. En person starter spillet ved å hviske en setning i øret på den personen som sitter ved siden av dem. Denne personen hvisker til personen på sin andre siden. Dette fortsetter til setningen gjør full sirkel til hver person. Den siste personen deler det de hørte. Det er som regel noe helt annet enn det den første personen sa.