Multiplikasjon Problem Games

Multiplikasjon Problem Games


Spennende barna om å lære grunnleggende matematiske ferdigheter kan være utfordrende. Ifølge Garden of Praise, barna lett lære multiplikasjon fakta og tall gjennom sanger. Lærere og foreldre har ubegrensede ressurser til rådighet, på grunn av de mange bord, kort og online spill tilgjengelig. Barn kan ta sin tid mens vurderer multiplikasjon likninger og løse problemene alene, eller de kan utfordre andre klassekamerater og konkurrere i team for å gjøre ferdighet oppkjøpet moro.

helt Tut

Beregnet for seks år og oppover, og passer for to til fire spillere, Totally Tut er et brettspill som lærer og forsterker grunnleggende matematikk likhetstegn ferdigheter. Play lærer addisjon, subtraksjon, multiplikasjon og divisjon. Matematiske problemer utfordre spillerne og kreve dem for å beregne riktige svar, for å gå videre. Styret design er rader med pyramidene i ulike seksjoner. Når deltakerne svare på spørsmål nøyaktig de dekker en del av deres personlige pyramide. Barn handel, tegne, stjele eller holder sine egne brikker for å løse problemer som stilles til dem. Den første til å fylle sine hjørne vinner.

The Iguana Factor

Iguan Factor er beregnet for personer åtte til ti og passer for to til fire spillere. For å starte, hver person velger en farge og mottar koordinere markør stykker. Barna har det gøy Drilling en spinner som tilbyr matematiske problemer. Uansett hvilken ligning de spinner pilen peker på, må spilleren løse i sitt hode og riktig rope ut svaret. Etter noen riktige svar, deltakerne dekke en plass på brettet. Spillere kan støte konkurrent flekker og stjele sine områder. Fange tomme svar arealer er også tillatt. Den første spilleren med en komplett linje over hele linja vinner spillet.

Multiplikasjon og divisjon Bingo

Multiplikasjon og divisjon Bingo er beregnet for personer ni år og oppover og er egnet for 3 til 36 spillere. Dette er en vri på den tradisjonelle spill av Bingo. Hver spiller har minst ett kort å holde styr på. En "innringer" roper ut gangeproblemer og studenter forsøke å løse dem i hodet. Hvis de tror de har kommet opp med det riktige svaret, de bruker en markør for å dekke reflekterende svar plass. Den første spilleren til å fullføre en hel rad med svar vinner. Bingo kort er tosidige, slik at lærerne kan snu kortene og praksis divisjon ferdigheter med elevene.