Mutiplication Games for Kids

Mutiplication Games for Kids


Læring og forstå begrepene undervist i matematikk kan spille en stor rolle i den pedagogiske prosessen. Math lærer barn ferdigheter som problemløsning, penger og tid ledelse. Multiplikasjon er en viktig grunnleggende byggesteinen mot mer avanserte leksjoner som vil bli undervist i fremtiden, og som sådan er svært gunstig å mestre. For studenter som ønsker å sette sine multiplikasjon ferdigheter på prøve, eller bare komme i litt ekstra trening bort fra klasserommet, er det nok av online spill å velge mellom som er både lærerikt og morsomt.

"Multiplikasjon Matho"

Modellert etter spillet "Bingo", spillere på Aplusmath.com får et tilfeldig generert multiplikasjon problem at de må svare på ved å finne det riktige tallet i rutenettet over problemet. Spilleren klikker ganske enkelt nummeret som representerer det riktige svaret. Hvis svaret er riktig, er det plass merket, og et nytt problem er presentert. Så snart en spiller har merket en hel rad eller kolonne med riktige svar, er spillet over og spilleren vinner. En sluttresultatet er gitt ut, samt antall feil svar gitt.

"Multiplikasjon Game"

I "The multiplikasjon Game" på Mathplayground.com, spillere går opp mot en datastyrt motstander og forsøke å lykkes markere fire produkter på rad på en interaktiv rutenett av tall. Under risten er et tall linje fra 1 til 9, og etter at datamaskinen velger et antall spillere velger et tall i tillegg. Produktet laget av datamaskinen & # 039; s nummer og spiller & # 039; s tall multiplisert sammen vil bli markert på nettet over antall linjer i en farge som representerer om produktet tilhører spilleren eller datamaskinen. Den første spilleren til å kreve fire produkter på nettet på rad vinner.

"Math Baseball"

Fra Funbrain.com, "Math Baseball" lar spilleren velge mellom tre vanskelighetsgrader å svare tilfeldig genererte gangeproblemer. Med hvert riktig svar gitt, blir en hit tildelt til spilleren, setter en løper på basen for en singel, dobbel, trippel eller home run. Feil svar resulterer i en ut, og etter tre outs, er spillet over. Spilleren & # 039; s mål er å score så mange kjører som mulig før spillet slutter. For en større utfordring, har spilleren en mulighet til å sette problemene i algebra form.

"Cone Crazy"

"Cone Crazy" på Multiplication.com setter spillerne som har ansvaret for en iskrem stå der kundene er pingviner, hver av dem med en annen rekkefølge i tankene. For spilleren å tjene pingvinene smaken av iskrem de bestilte, må de løse multiplikasjon problem gitt til dem, og klikk deretter på smak med det riktige svaret. Hver kunde kan gis feil smaken en gang, men en gang betyr at du mister sin virksomhet. Spillere må tjene alle kunder i kø riktig for å vinne.