"Nancy Drew: The White Wolf of Icicle Creek" game hint

Nancy Drew, den godt elsket jenta detektiv, er stjernen i sitt eget sett av dataspill. I «Nancy Drew: The White Wolf fra Icicle Creek," hun prøver å hjelpe eieren av en lodge i Canadian Rockies løse mysteriet med flere nyere ulykker. Bli en detektiv, følge ledetråder Nancy finner og løse mysteriet selv. Hvis du får stumped, bruker noen tips for å komme tilbake på sporet.

Generelle tips

Du må holde øye med klokken; Nancy har husarbeid å gjøre bestemte tider, og hun skal ikke være ute etter mørkets frembrudd. Hvis du trenger det for å være en annen tid, gå til rommet ditt og gå i dvale. Deretter flytter timeviseren til den tiden du vil den skal være. På grunn av den ekstreme kulden i Nancy beliggenhet, noen ganger spillet vil ikke tillate henne å gå utenfor, eller hun vil fryse i hjel. Sjekk måleren ved døren for å se om det er trygt. Nancy har også en kald måler ved toppen av skjermen. Sjekk det når hun er ute og komme tilbake inne før det er for sent.

Trapper Dan Hut

Hvis du har lest dagboken, vil du se en ulv når du er utenfor Trapper Dan hytte. Hold pekeren ulven og en snakkeboble vises. Når du klikker på ulven, sier Nancy ulvens navn, hentet fra dagboken, og nå ulven vil utgjøre noen trussel. McQuade dagbok fortalte Nancy som Isis, ulven, har to nyttige egenskaper: Hun kan sammenligne dufter og gjennomføre kompliserte instruksjoner. Hun vil være der når du trenger henne bare ved å klikke henne, fortelle henne hva du skal gjøre og klikke på "Go".

Trapper Dan Tunnel

Tunnelen er beskrevet i Trapper Dan tidsskrift er stedet du har lyst til å komme til siden du så den delen av nylon fanget i døren til Needle. Inngangen til tunnelen er gjennom låst dør i hytta. Du vil se et bein-formet avtrykk i veggen; å åpne døren, sette beinet du fant med paleontolog i forlaget. Når du klatrer opp stigen i hjørnet av hovedrommet, tar venstre gaffel deg til en låst dør som er fire små dyr paneler. Sett de fire dyre tellere i de runde sporene for å åpne døren.

The Final Chase

I den endelige chase scenen, vil skurken prøve å rømme. Grab snøscooter og gi jage. Musen peker deg i den retningen du ønsker å gå; venstre knappen er gassen. Når skurken swerves, holde snøscooter rett, og du vil være i stand til å fange opp. Prøv å bo så nært som mulig og følge pilen. Du kan miste synet av ham, men bare fortsette å søke. Skurken vil til slutt komme inn i sin egen plage, slik at du ikke trenger å helt innhente ham. Det kan ta litt tid for at dette skal skje - være tålmodig.