Necromancy Spells i "Wizard101"

Necromancy Spells i "Wizard101"


I online fantasispill "Wizard101," skolen av død er en av syv skoler av magi, sammen med ild, is storm, myte, balanse og liv. Utøvere av døds kunst er kjent som Necromancers; de kastet necromancy eller "døden" staver som ofte krever kombinasjoner for å håndtere store mengder skade. Under en duell med et monster eller en annen spiller, kan en veiviser bare kaste magi fra kortene i spillerens spell dekk. Som Necromancers nivå, lære de nye døds staver ved å trene med en professor eller oppdrag.

Necromancy Skade Spells

Skade staver utgjør en høy andel av tryllekort i en spillers dekk. Skaden påført motstanderen varierer, i henhold til spell rang og fiendens motstand mot en bestemt skole for magi. Necromancy staver omfatter også skade over tid effekter som omhandler en viss mengde skade over flere svinger. Et eksempel er "Poison", en død spell som omhandler 40 skader i første omgang, deretter 435 i løpet av de neste tre rundene.

Necromancy Stjel Spells

Stjel staver er en viktig del av en Necromancer spell dekk fordi de påfører skade og tilbake omtrent halvparten av det til tilbake til hjulet. I fravær av direkte helbredende staver, stjele staver fungere som et velkomment løft til helse under dueller. Livet stjele staver inkludere "Ghoul", "Vampire", "Wraith" og "Scarecrow", som Necromancers få på nivå 48 fra jakten med tittelen "Rain på Scarecrow." Den "Scarecrow" spell stjeler 400 helse fra fiender og gir 200 tilbake til Necromancer.

Necromancy Ward og sjarm Spells

Wizards har tre forskjellige typer menighets staver: skjold, feller og absorptions. Shields og absorpsjon staver redusere skadeomfanget en spiller tar i flere runder, til veiviseren forbruker spell kortet helt. Feller er staver kastet på en fiende å øke skade tatt i løpet av en runde. Necromancy felle staver er spesielt viktig som forløpere til større spell kombinasjoner. Eksempler på felle staver er "Death Trap", "finte" og "Curse". Charm staver fungerer på en lignende måte - de øker eller reduserer statistikker og kan bli kastet på både venner og fiender. Necromancy sjarm staver inkludere "Deathblade", "Plague" og "smitte".

Necromancy Globale og Manipulation Spells

Global staver påvirker hver spiller og monster i en duell og varer til en veiviser spiller en annen global spell kort. Disse globale effekter kan øke eller redusere healing, øke skade produksjonen eller øke sjansen for å motta en strøm pip, en stat som er nødvendig for magi. En død global spell som "Doom og tungsinn" reduserer alle helbredende staver med 65 prosent. Manipulasjon staver er også en viktig del av en Necromancer arsenal, som de blant annet sammenkalle en minion døds å kjempe med veiviseren. Den Minion innkalt varierer på antall pips en spiller har; en pip innkaller en eterisk tjener med 100 helse og 14 pips innkalling død inkarnert med 1400 helse.