Nerf Dart Tag Games



Snarere enn tag spillere for hånd, "Tag" spillere kan krydre opp spillet ved å delta i Nerf Dart Tag. Mens iført en vest og "Vision Gear" for å beskytte øynene, spillerne bære en "Blaster" lekepistol å holde opp til 10 "Tagger Micro Darts" og starte piler på motstandere. Deltakerne alderen 8 år og oppover kan sette en annen vri på "Tag" ved å spille ulike one-on-one og teamet Nerf Dart Tag spill.

Body Snatcher

Iført vesten bakover, en "Body Snatcher" forfølger "ofre" i dette laget dart tag spillet. Ikke- "Snatchers" har 15 sekunder å kjøre fra "Snatcher" før "Snatcher" kommer for dem. Når ikke- "Snatchers" tag "Snatcher," the "Snatcher" teller høyt i 15 sekunder og forblir frosset for at varigheten. Hvis "Snatcher" tags ikke- "Snatchers" de ikke- "Snatchers" bli "den ødelagte", og som "Snatcher," slå sine vester bakover i prosessen og fryse i 15 sekunder når merket. Den siste ikke- "Ødelagt" spiller igjen blir "Super Body Snatcher" og begynner å forfølge alle de andre spillerne.

Ta flagget

I denne dart tag versjon av "Capture the Flag", to lag prøver å stjele motstanderens flagg og bringe det til sin hjemmebase. Spillet begynner etter hvert lag setter opp et flagg på sin hjemmebase. Tagged spillere - enten holder et flagg eller ikke - må stoppe og vende tilbake til sine hjem base, gjenoppta avspilling etter teller høyt i 20 sekunder. Hvis en spiller faller motstanderens flagg til bakken, kan opposisjonen prøver å returnere flagget til sin base. Det første laget til å bringe motstanderens flagg til hjemmebasen vinner.

vanærende

Iført en vest, men ikke bærer en pistol, tjener en spiller som "The Rabbit" i dette dart tag spillet og har ett minutt til å løpe og gjemme før andre spillere begynner å forfølge henne. Hvis spillerne tag "The Rabbit" en gang - eller hvor mange koder spillerne enige, "The Rabbit" fryser; på dette punktet, alle spillere fryse og "The Rabbit" bytter plass med en spiller av hennes valg. Play fortsetter med en ny "Rabbit".

Double Duty

Spillere preload sine våpen og starte denne one-on-one spill med ryggen til hverandre. Etter å ha gått 10 skritt og telle hver tempoet høyt, spillerne snu. Stående på plass, spillerne lansere sine piler på hverandre. Når spillerne har ingen dart koder igjen, spilleren landing flest koder på sin motstander vinner.

Startsperre

I denne one-on-one dart tag spillet, spillerne prøver å beholde bruk av begge armene i kamp. Etter forhåndslaste sine våpen, spillerne sikte piler på deres motstanderens fremre skulderfargekodede områder. Hvis spillere lande en dart i sin motspillers målrettet område, mister motstanderen bruk av armen og kan bare bruke hennes andre armen for å laste eller lansere sin pistol. Spilleren immobilisere både motstanderens armer vinner.

Shield Breaker

"The Mark" avhenger av hans skjold for å beskytte ham i dette laget dart tag spillet. En spiller fra hvert lag bærer hans vesten bakover og fungerer som "The Mark", mens hans lagkamerater fungere som skjold, tar koder ment for ham. Mens skjold kan ta flere stikkord på "The Mark," de må fryse og telle 15 sekunder høyt før du gjenopptar bevegelse. Spillet slutter når "The Mark" blir truffet med en tag.

Skill Shot

Spillerne prøver å oppnå det høyeste antall poeng i denne one-on-one dart tag spillet. Etter forhåndslaste sine våpen, spillerne sikte piler på nummererte områder på deres motstanderens vest. Hvis spillerne lander prikker i ikke-nummererte områder, dart forbli på sin motstander, og teller som null poeng. Spillere kan bruke piler som ikke lander på vester. Spillet slutter når spillerne lander alle piler på deres motstanderens vest. Spilleren scoring flest poeng vinner.