Non-Konkurransebasseng Games

Non-Konkurransebasseng Games


Når undervisningen er over og rundene er ferdig, er svømmebassenget et naturlig miljø for å spille spill. Akrobatikk som saltomortale og hånd står er enkelt ved hjelp av en flytende medium; undervanns te-partiene oppmuntre sprudlende samtaler mellom venner. Du kan introdusere noen prøvd-og-sann ikke-konkurrerende svømmebasseng spill som inkluderer spillere av forskjellige svømmeferdigheter, aldre og evne til noen gammeldags underholdning. Å leke trygt, sørg for en voksen eller badevakt er på vakt.

Splash-agories

Non-Konkurransebasseng Games

Naturlig eller menneskeskapte, noen bassenget vil gjøre for Splash-agories.

Rask tenkning og rask snakking er nøkkelen til denne morsomme svømmebasseng spillet. Dersom deltakerne er gode svømmere, spille i den dype enden; hvis ikke, spille spillet på grunnere vann, men pass på at det & # 039; s dyp nok for trygge hopp. En person fungerer som "innringer", mens resten av spillerne stille opp bak stupebrettet eller ved bassengkanten. Som deltaker får fronten av linjen, de gjør en løpende hoppe av brettet eller på siden av bassenget. Så snart jump nærmer vannet, roper den som ringer ut en kategori, for eksempel "filmstjerner" eller "skateboard merkevarer." Genseren skal svare med et navn før du treffer vannet, som "Matt Damon" eller "Blind", henholdsvis. Hvis krysskoblingen er vellykket, går han til enden av linjen for en annen hoppe. Hvis ikke, sitter den personen på siden av bassenget og klokker resten av runden. Den siste personen som gjenstår etter andre er "ut" får være den som ringer for neste runde av Splash-agories.

Marco Polo

Du & # 039; ve hørt historier om Marco Polo, den berømte venetianske kjøpmannen som utforsket Orienten når du kjøper handelsvarer som silke. Inspirere gruppen av vannfestdeltakerne med en tradisjonell svømming spill oppkalt etter det 13. århundre figur. Én person er "Marco;" Hun lukker øynene og teller til 100. Resten av fans gruppen stille ut til alle steder av bassenget. Når du er ferdig å telle, Marco, holde øynene tett lukket, kaller "Marco!" Alle i bassenget kaller "Polo!" som svar. Marco, etter lydene, svømmer etter spillere å prøve å fange dem. Hun kan kalle "Marco!" på vilje til å finne sitt neste mål. Som Marco berører en spiller, må vedkommende komme ut av vannet og se resten av kampen. Den siste personen som blir fanget blir Marco for neste runde. Pass på at deltakerne flytte spillet til den grunne enden for en ikke-svømming Marco.

Sharks og Ørekyt

Non-Konkurransebasseng Games

Ingen tenner kreves; en enkel dytt med snuten vil gjøre.

Et flott spill for en stor gruppe, haier og Ørekyt får alltid vann churning. To spillere vil fungere som haier og resten av deltakerne er ørekyt. Målet for ørekyt er å svømme fra den ene siden av bassenget til den andre uten å bli spist av en hai. Ørekyt kan bruke ulike ferdigheter for å unngå å bli tagget (spist), for eksempel svømming rask, dykking under vann, skygge en annen svømmer så han blir merket først, ta unnamanøver, og så videre. Når en hai tags en ørekyte, må ørekyte gå til en tank & ndash; som trinnene over bassenget & ndash; før spillet er over. Spill kan fortsette gjennom flere runder før hver person har hatt sjansen til å være en hai.