Old Fashioned utenfor spill

Old Fashioned utenfor spill


Synes det at familiesammenkomster mangler tilkobling fordi de voksne er alle samtaler på den ene siden og barna spiller spill på konsoller i kjelleren? Hvorfor ikke samle hele familien i bakgården for en ettermiddag med gammeldags moro for hele familien av klassiske spill som Red Rover eller Capture the Flag.

Red Rover

Du kan enten velge de to eldste tenåringer å være lagkapteinene å velge lagene, eller velge navn ut av en lue, slik at ingen av de små barn eller ukoordinerte barn føler seg utenfor. Når lagene er delt inn i to lag, alle spillerne holde hverandre i hendene for å lage en kjede. Det første laget roper, "Red rover, røde rover, la Susie komme over." Susie går over til det andre laget, og hvis hun bryter gjennom deres kjede hun kan vende tilbake til sine lagkamerater. Men hvis det andre laget var sterk nok til å stoppe henne, hun må delta i deres team, og hjelpe dem til å slutte hennes andre lagkamerater. Spillet fortsetter til det ene laget har stoppet og tatt alle de andre spillerne.

Red Light, Green Light

Dette spillet ligner på tag som løpere prøver å merke voksen hvem som ringer ut signalene. Den signaler skal stå ca 30 meters avstand fra den angitte startstreken. Når han roper "Grønt lys" alle spillerne løpe og prøve og fange ham, er forsiktig med å bevege seg raskt. De må fryse umiddelbart når de hører "Rødt lys" eller hvis signaler fanger dem flytte de vil sendes til startstreken for å se kampen for resten av runden. Den første spilleren som faktisk tagge signaler vil kalle ut signaler neste runde.

Ta flagget

For dette spillet, vil hvert lag trenger et flagg eller en lys t-skjorte eller klut. Selv om du kan spille Capture the Flag i løpet av dagen, det gjør det mer moro og utfordrende å spille det om natten som det gjør flagget vanskeligere å finne og enklere for spillerne å skjule fra det andre laget. Spilt lagene inn i to lag som Red Rover og har hvert lag skjule sitt flagg. Deretter bestemmer hvor de vil fengsel sine fanger og varsle andre laget. Hver spiller prøver å stjele det andre lagets flagg ved å gå på fiendens territorium, men risikerer at de kan bli fanget av medlemmer av det andre laget og kaste ham i fengsel. Han må vente der til en lagkamerat opphever frysing ham og redder ham, og da kan han vende tilbake til å spille. Det første laget som lykkes stjal flagget og bærer det over til sin side vinner spillet.