Pajama Sam 2 Hint

"Pajama Sam 2: Thunder and Lightning Er ikke så skremmende" er en av syv avdrag i "Pajama Sam" -serien og sentre på å samle inn skjulte elementer gjennom hele spillet. "Pajama Sam 2" er et tredjepersons perspektiv spillet og ble utgitt i 1998. Selv om "Pajama Sam 2" er designet for barn under 10 år, hvert spill randomiserer der viktige elementer er skjult. Dette betyr at elementene er ikke alltid på samme sted, og noen nivåer kan kreve litt ekstra hjelp.

vingemutter

Det første elementet du trenger å hente er vingemutter. Fra kontrollrommet, gå til venstre og opp til regn / sol veikryss. Gå til solen maskinen og opp stigen. Ved siden av stigen kan det være en belastning - i så fall bruke brekkjern på toppen av det å lirke den åpen, og vingemutter vil være inne. Hvis ikke, skriv kontorene og klikk på utklippstavlen. Ring nummeret på utklippstavlen, og deretter gå ovenpå og inn i midten døren til venstre. Klikk på gummi band, og du vil motta et skjema som må registrere før du kan ta en. Gå tilbake til regn / sol krysset og gå opp den røde røret for å gå inn i testlaboratoriet (formet som en skattekiste). Her skape en regnbue og motta to mynter. Gå tilbake til salgsautomat i kontrollrommet kjøkken og kjøpe ost giblets. Sett dem i VP innboks. Når VP flytter å spise osten giblets, slip skjemaet i VP utboks. Han vil signere skjemaet - samle inn gummi band, og deretter erstatte strikken i testlaboratoriet. Den vingemutter vil slippe inn i en flaske.

Automatisert Snowflake Inspektør

For å finne den snøfnugg inspektør, gå til resepsjonisten kontor og samle sveiv. Bruk denne sveiv for å drive vindmaskin og avdekke noen skap og hardhats. Ta en lue og gå tilbake til bygningen der Pajama Sam fant sin ID-kort. Don hatten og gå gjennom dette rommet for å gå inn i lageret. Når gjennom, inn i heisen og sitte på toppen. Her vil du finne inspektøren bane er blokkert av en virvelvind. Gå tilbake til testlab og samle pose med jord og støvsugeren. Gå tilbake til heisen og ri til lageret taket. Kast skitt på virvelvind, og en storm vil prøve å fordøye det. Suge opp virvelvind med vakuum for å redde inspektøren.

Velo

Velo, eller Velocimomometer, er noen ganger på badet, og noen ganger på lageret. For å prøve på badet, finn Inspector Langston, finne hvilke klesplagg han ønsker nesen å matche, så gå til testlaboratoriet og vokse en grønnsak av tilsvarende farge. Langston vil handle deg en gulrot, så gå til styrerommet. Svar på spørsmål fra formannen, deretter bruker nøkkelen du vinne for å åpne bad.

Hvis Velo ikke er der, gå til andre etasje, og klikk på datamaskinen. Organiser kassene på skjermen så den første kolonnen har en, den andre har to og så videre til siste kolonnen har seks. Deretter går kjelleren og klatre omorganisert kolonner for å finne Velo på toppen av lageret.

Y-Pipe

Y-Pipe kan være i automaten eller i skapene i nærheten harde hatter. Hvis du er i automaten, gå tilbake til testlaboratorium og lage en regnbue og motta to mynter. Så gå til bunnen av lageret og samle en blå boks. Gå tilbake til automaten og kjøpe Y-rør. Når det blir sittende fast, åpner blå boks til å riste den løs. Hvis Y-Pipe er ikke i automaten, samle eple kjernen fra søppelbøtta og gå tilbake til testlaboratoriet. Grow et eple fra kjerne frø, og deretter gi det til personalsjef i personalkontoret. Han vil forlate å spise den, klikk deretter på arkivskap. Ta den gule kortet fra filen fra Foster Boondoggles, deretter tilbake til skapene. Klikk på skap med lås og angi bursdag på gult kort. Y-Pipe vil være inne.