PC Game Cheats for "Alone in the Dark: The New Nightmare"

"Alone in the Dark: A New Nightmare" er oppfølgeren til "Alone in the Dark", som påvirket hvordan PC-spill ble gjort på 1990-tallet, ifølge Gamespot. "A New Nightmare" følger to tegn, Carnby og Aline, som tar svært ulike veier for å nå finalen av spillet. Carnby må kjempe seg gjennom spillet, og Aline må løse gåter. Spillerne vil finne juksekoder på "A New Nightmare" på spillets skjulte bedrager menyen.

Aktiver Cheat Meny

"Alone in the Dark: The New Nightmare" har en skjult jukse meny som spillerne kan bruke til å skaffe spesielle spillfunksjoner. Aktivering av jukse-menyen krever at spilleren å endre startmenyen spillet. Finn spillet under C-stasjonen på datamaskinen og endre filen til "C: \ Program Files \ Infogrames \ Alone in the Dark \ alone4.exe" wizardmaster. Ordet "wizardmaster" må være utenfor sitatene for cheat menyen må være aktivert. Endre programfilen til "alone4.exe" også fjerner startmenyen når spillet er lastet.

Gå til

Når cheat Menyen er lastet, kan en spiller velge noen bedrager. Den "Goto" jukse tillater spilleren å deformere til forskjellige steder i løpet av spillet. Dette kan være nyttig i de siste delene av spillet når karakteren Aline må endre rom raskt. Renn funksjonen er ikke alltid gunstig fordi det kan plassere tegnene i rom som krever tastene for å komme seg ut og tegnet kan ennå ikke har dem.

Helse

Spillere kan få tilgang til to helse cheats, uendelig helse og uendelige medikits, fra jukse-menyen. Bruke "GodMode" jukse vil gi spilleren karakter uendelig helse, så tegnet ikke trenger noen medikits i løpet av spillet. Jukse "Medikits" vil gi gi spillerens karakter med en uendelig mengde medikits å gjenopprette helse gjennom hele spillet.

våpen

Den "WRInf" oppført på cheat menyen vil gi karakteren en uendelig mengde våpen laster. Ved hjelp av denne jukse vil tillate spillerne karakter for å laste et våpen, selv om spillet skjermen viser ingen ammo tilgjengelig for våpenet.

sparer

"Alone in the Dark: The New Nightmare" bare tillater spillere å lagre fremgangen i spillet når spilleren karakter har "sjarmen til sparing." Spill som tegnet Carnby for at denne koden. La gården og møte tegnet Edenshaw, vil et kutt scene spille på dette tidspunktet. Edenshaw vil gi Carnby en "sjarm sparing." Umiddelbart lagre spillet etter kuttet scene spiller, som da vil gi spilleren fire redninger. Gjenta prosessen for å få så mange sparer behov.