PE team aktiviteter

PE team aktiviteter


Ikke alle elevene komme overens med hverandre under skolen. Som en gym lærer, forstår du at for å få studenter som samarbeider med hverandre, må du inspirere dem til å gjøre det med underholdende aktiviteter. Så neste gang du føler en rift i studentenes samarbeid, prøve noen energiske aktiviteter som lærer studentene til å jobbe sammen.

Finn Your Shoes

For å spille dette innendørs stafetten spillet, starte med å ha alle barna tar av seg skoene, plassere dem i en haug. Har alle elevene slå bort fra skoen haug som du blander skoene opp. Del spillerne inn i to lag og line dem opp ca 5 til 10 fot unna bunken. Når du sier "Go", de første spillerne i hver tråd rase til haugen for å finne sine respektive sko. Så snart en spiller finner seg skoene, setter han dem på føttene og løp tilbake til laget sitt linje. Den neste spilleren i tråd så gjør det samme. Når alle medlemmene av ett lag har sine sko på igjen, de vinne spillet. For å gjøre spillet mer utfordrende, har hver spiller finne skoene til lagkamerat bak ham i stedet for sine egne sko.

Caboose on the Loose

En racingspill for yngre elever, Caboose on the Loose begynner ved å velge en spiller å være "tapt tilhengeren." Line opp resten av spillerne enkelt fil, plassere hendene på skuldrene til spillerne foran seg. Denne linjen tjener som "tog", og den første spilleren i linje blir "lederen". Har mistet tilhengeren teller til 30 mens toget hoder bort fra tilhengeren. Når mistet tilhengeren når 30, hun løp etter toget. Hun har til å prøve og merke den aller siste spilleren i kø slik at hun blir en del av toget igjen. Dirigenten har til å lede henne tog vekk fra den tapte tilhengeren så godt hun kan. Når mistet tilhengeren tags den siste spilleren i toget, blir hun den nye siste spilleren, blir dirigenten den nye tapte tilhengeren og spillet starter over.

Warlocks, Monsters og alver

En spiller på spillet, "Rock, Paper, Scissors", denne aktiviteten starter med å dele spillerne inn i to lag. Vis spillerne tre grunnleggende trekk: huk (monstre), holde venstre arm opp til taket (trollmenn) og peker på ørene (alver). Separer lagene slik at hver gruppe står rett bak den ene siden av en linje i midten av rommet. Som du telle til ti, lagene må bestemme på hvilken skapning de ønsker å velge ut av Warlocks, monstre eller alver. Når du når 10, lagene må presentere sine motstandere deres beslutning ved å gjøre noen bevegelser du har lært dem tidligere. Monsters slå alver, alver slå trollmenn og trollmenn slå monstre. Den tapende laget må prøve og gjøre det til veggen på sin side av rommet for å være trygg. Vinnerlaget må prøve og merke så mange fiender som mulig. Hvis en spiller blir merket, blir han fienden teamet. Spill spillet for så mange runder som du liker, eller til alle spillerne er på ett lag.