Pedagogiske spill for elever

Bruke spill for pedagogiske formål bidrar til å aktivere tankeprosesser samtidig ha det gøy og lære konsepter. High school er en perfekt tid til å bruke konseptuelle spill som også gir livsferdigheter. Spill som brukes i undervisningsøyemed bidra til å styrke teambygging og styrke selvtilliten.

En annen måte å lære Science

Reaksjon, spillet av molekyler, er et brettspill som tester kjemiske reaksjoner. Den lærer strategi og etablering. Den som bygger de fleste molekyler vinner.

Barnet ditt har vokst opp med å bruke datamaskinen, men kan ikke tenke på hvordan det fungerer; i denne prosessen, kan han tenke ut sin egen Ethernet. Å gjøre dette prosjektet lærer barnet om elektronikk og Internett. Han vil trenge en Ethernet-kabel, kontakter, saks og kabel crimper. Ta av kabelbunten og se på de ulike ledninger. Nøye legge ut ledningene, grønn / hvit, solid grønn, oransje / hvit, blått, blå / hvit, oransje, rød / hvit, rød. Legg ledningene flat. Trim dem og sørge for at ledningene er i riktig tråd rekkefølge. Hold kontakten med klipp vender bort fra deg. Pass på at ledningene bor flat; ellers vil de ikke holde forbindelsen. Crimp å presse pluggen; gjøre det samme med den andre siden. Ved hjelp av en kabel tester, teste tilkoblingene. Nå har du en kabel til å surfe på nettet!

For en annen vitenskap spill, high school-elever åpne til første kapittel av sin vitenskap tekst. Som gruppe elevene bestemme seg for et tema i boken. Elevene må bestemme kontroverser, som for eksempel vil det være en debatt. Hvis ja, hva materialet de trenger for å bestemme hvordan de skal svare på spørsmålene? Elevene spør hva fakta de trenger for dette emnet. De har 20 minutter å gå gjennom den vitenskapelige metode for å stille spørsmål.

Læring Life Skills Games

Gazillionaire er et spill som lærer business, økonomi og matematikk. Brukes over hele landet, det omfatter samfunnsfag med økonomi. Gazillionaire er et simuleringsspill der studenten er ansvarlig for en bedrift i verdensrommet. Spilleren gjør alle beslutninger avhengig av å drive en bedrift, fra tilbud og etterspørsel til fortjenestemarginer.
Zapitalism er en virksomhet simulator og kjøre på fantasy øya Zapinalia. Dette spillet fokuserer på business, økonomi og matematikk. Dette er mer komplisert enn Gazillionaire.
I Profitania, må spilleren drive en fabrikk i en verden som er underjordiske. Denne simuleringen er meget kompleks.

Den Roving Reporter

Hva med en omflakkende reporter pedagogisk aktivitet for din high school student? Har studenten bestemmer formålet med rapporten. I en bærbar PC, skriver hun ned noen av spørsmålene om emnet. Ikke bare kan dette være en skriftlig rapport, kan hun presentere det som et show. Hun kan bruke sin iPod for opptak og intervju materiale. Da hun intervjuer folk, skriver hun også ned sine historier. Etter at hun redigerer dataene på sin datamaskin, kan hun spille den for sitt publikum.