PlayStation 3 «Fallout 3» Glitches

PlayStation 3 «Fallout 3» Glitches


«Fallout 3» er den nyeste utgaven i den post-apokalyptiske, rollespill «Fallout» spillserien. Disse spillene tilbyr en rekke karakterdrevne tomt alternativer, handling og kamp. Men spillene er også beryktet for bugs og glitches, og «Fallout 3» for PlayStation 3 er intet unntak. «Fallout 3» for PlayStation 3 inneholder en rekke koding problemer som resulterer i ubalanserte play, krasjer og noen ganger du måtte laste spillet.

krasj

Den første utgivelsen av «Fallout 3» for PS 3 inkluderte en rekke feil som forårsaket at spillet krasjet og fryse. Spillere led fryser under den første Generalisert Occupational sikkerhet Test, når en PS3 varsling kom, under noen lasting og venter sekvenser, og i løpet av noen kamp sekvenser. De fleste krasjer og fryser krever at du laste spillet fra din siste lagre punktet. Patcher for spillet utgitt tidlig i 2009 fast de fleste av disse problemene, men de glitches fortsatt forekomme.

Spill balanseproblemer

Noen "Fallout 3" bugs ikke avslutte spillet, men kan påvirke spillet balanse. For eksempel, en matematisk feil i «Fallout 3: Broken Steel" fører Dogmeat til nivå opp på en høyere rente enn beregnet. Etter hvert blir din firbente følges svært farlig hvis provosert av vennlig ild. Andre spill balanse feil i «Fallout 3» omfatter ikke-spillbare figurer som kommer tilbake til livet etter at du dreper dem, og erfaring punkt utnyttelser i dialog NPC og med en robot i Fort Bannister.

søken Bugs

Tegn videre i «Fallout 3» ved å fullføre oppdrag. Imidlertid kan glitches i spillet vil holde deg fra å fullføre et oppdrag og motta passende belønning. For eksempel, det er feil som forårsaker viktige NPCer å forsvinne fra spillet, bugs som hindrer søken mål fra å oppdatere og enda en bug hvor karakteren din far plutselig har ingen levedyktige samtale alternativer. Noen oppdrags bugs holde deg fra å komme videre på din søken, slik som dører som ikke åpner når de er ment til.

visuelle Glitches

Noen "Fallout 3" glitches ikke signifikant påvirke spillet, men produserer merkelige grafiske effekter. For eksempel kan en rekke monstre og NPC, inkludert Dogmeat, noen super mutanter og mutante øgler, plutselig begynner flytende, og klippefeil kan føre til at en gjenstand for å bli sittende fast inne i en annen. Disse feilene kan bli problematisk hvis de hindrer deg i å nå et objekt, eller hvis de gjør en viktig element usynlig, men er ellers ufarlig.