"Resident Evil 5" PS3 Cheats og hint

Den 2009 spillet «Resident Evil 5» har en kombinasjon av cheats, glitches og opplåsbare bonuser som vil hjelpe deg å forlenge spillopplevelsen utover den opprinnelige historien modus. Det er også mulig å få nye klær til hovedpersonene. Tomten har hovedpersonen, Chris Redfield, gå til Afrika for å undersøke landsbyboerne.

kloning Items

I alle nivå der du plukke opp nye gjenstander og våpen nær begynnelsen, som kapittel 2-1, ta tak i varer og avslutte spillet. Plukk "Fortsett" umiddelbart og du vil fortsatt ha de elementene du nettopp plukket opp. En annen kopi av elementet vil fortsatt være i sin opprinnelige plassering. Denne prosessen kan gjentas etter ønske.

Rocket Launcher

Den rakettkaster er et kraftig våpen som kan ta ut bølger av fiender på en gang og massivt skade store fiender. Fullfør spillet på noen problemer i mindre enn fem timer for å få en rakettkaster med uendelig ammunisjon. Cheat er aktivert i bonusdelen av hovedmenyen.

Tegn Eksklusive våpen

Oppgrader VZ61 pistol mot sitt maksimale evner til å låse opp Gatling pistol for Chris. Fullt oppgradere S75 for å få en langbue for hans partner Sheva. Få enten våpen på spillet butikken.

Mercenaries tegn

Slo spillet en gang vil låse opp "Mercenaries" -modus, som betyr at du kan gå tilbake til noen steder og drepe så mange fiender som mulig innen en frist. Flere spillbare figurer kan være ulåst i denne modusen hvis du tjener en "A" klasse med 40.000 poeng når du spiller alene, og 80 000 i et samarbeidsspill. De opplåsbare figurer og deres lekeområder er Tribal Sheva (Missile Area), STARS Chris (Experimental Facility), Clubbin 'Sheva (Ancient Ruins), Jill (Public Assembly), Safari Chris (Village) og onde Wester (Mines).

nye Kostymer

Chris og Sheva kan få nye kostymer for en andre spill gjennom. Beat spillet på noen problemer å få "Safari Chris" og "Clubbin 'Sheva" antrekk. Skyt 25 BSAA emblemer for å låse opp "STARS Chris" og blast 30 BSAA emblemer å spille som "Tribal Sheva." Disse symbolene er skjult gjennom hele spillet. For eksempel, se etter en høy på veggene i lageret i begynnelsen av kapittel 2-1.