Retninger for å spille Partini

Retninger for å spille Partini


Partini av Hasbro er et spill for fire eller flere adults.The Spillet inneholder 35 baner, spill kort, en tidtaker, en dør, modellering leire, plast kopper og baller, blyant og papir. Det er seks kamper i Partini: Dørvakter, Mime Twist, Clay Smoothie, rett opp, hva som ikke og Hum Punch. Det laget som først trekker en coaster bestemmer hvilke av de mini-spill det vil spille. Dalbanen vil ha en av de spillene som er oppført på den. Det første laget til å samle syv coasters vinner.

Bruksanvisning

Hvordan begynne

1 Retninger for å spille Partini

Partini spilles med minst fire personer, delt inn i lag.

Del gruppen i to like lag. Spre 35 dalbaner forsiden ned midt i en tabell. Plasser dekket på stokkes kortene der alle kan nå dem.

2 Bestem hvilket lag går først. Et medlem av det teamet plukker en coaster fra bunken og ser på forsiden for å se hvilke spill det vil spille. Fortsett spill før det er det andre lagets tur. Neste gang det er de første lagene 'tur vil en ny person velger dalbane.

3 Plukk en coaster hvis du er på det andre laget. Bytter du velger den dalbane når det er lagets tur.

dørvakter

4 Tegn en dørvakt kort hvis du valgte dalbane. Du er sprett. Det andre laget velger noen å utfordre deg. Les instruksjonene på kortet høyt. Sett opp spillet kopper som kortet forteller deg.

5 Snu timeren. Konkurrer med utfordreren til å fullføre spillet og cup aktivitet oppført på kortet, før tiden går ut.

6 Ta dørvakt dalbane for laget ditt hvis du vinner den. Sett dalbane forsiden ned tilbake i haugen hvis du ikke gjør det.

Mime Twist

7 Plukk en Mime Twist kort hvis du valgte dalbane. Du er skuespilleren. Velg to av de tre mimes vendinger å handle ut. Det andre laget knipser over timeren til å starte.

8 Retninger for å spille Partini

Handle ut mime vri oppført på kortet.

Kunn kategorien oppført på kortet, og handle det ut uten å bruke ord. Ditt lag gjetter hva du prøver å handle ut.

9 Handle ut to mimes lykkes innenfor den avsatte tiden og vinne dalbane. Returner forsiden ned og dalbane i bunken hvis du ikke utføre oppgaven.

Clay Smoothie

10 Tegn et kort fra Clay Smoothie dekk hvis du valgte dalbane. Du er teamet skulptør. Velg to av de tre smoothies oppført på kortet for å forme. Det andre laget knipser over timeren til å starte.

11 Kunn kategorien oppført på kortet og forme den med leire uten å bruke ord eller lyder. Det kan samhandle med leire; for eksempel, hvis du gjør en lue, kan du sette den på hodet. Ditt lag gjetter hva du prøver å handle ut.

12 Forme to leire stykker lykkes innen fristen og vinne dalbane. Hvis du mislykkes, sette dalbane, med forsiden ned, tilbake i bunken.

Rett opp

1. 3 Del ut papir og blyanter til motstanderlaget og spillerne på laget ditt hvis du valgte dalbane. Du er die-roller.

14 Rull terningen. Les høyt setningen starteren som er på din dør ansiktet. De er:.: Jeg er "," jeg liker "," jeg har "," jeg vil, "" Jeg vet ikke "eller" Jeg ... "Alle spillere anonymt skrive et hemmelig setning om die-roller som starter med setningen starter. Hvis die-roller samler biler, kan du skrive: "jeg vil ha en ny Jaguar." de kan gjøre det morsomt, lang eller hva de velger.

15 Samle bitene av papir hvis du er en opposisjon lagkamerat, og lese setninger høyt på denne måten: "Mitt navn er (die-roller) og jeg vil ha en ny Jaguar." Leseren må ikke si forfatterens navn.

16 Velg to favoritter hvis du er die-roller; den som er den mest nøyaktige og den som er den morsomste. Hvis en av dem ble skrevet av die-roller team, vinner det laget dalbane. Hvis begge ble skrevet av motstanderlaget, det vinner dalbane.

Hva du ikke

17 Tegn et kort fra Hva Ikke dekk hvis du valgte dalbane. Du er teamet spor-giver. Velg tre av de fem Hva Nots oppført på kortet for å beskrive. Det andre laget knipser over timeren til å starte.

18 Kunn kategorien og gi verbale hint om hva Hva Ikke er det ikke. Beskriv en flodhest på denne måten: "Dette dyret er ikke tynn, og det liker ikke å være tørr." Bruk ordet "ikke" i hver ledetråd. Ikke bruk doble negativer, og ikke bruke noen del av ordet i din beskrivelse.

19 Beskriv tre Hva Nots lykkes innen fristen og vinne dalbane. Sett dalbane tilbake i haugen, med forsiden ned, hvis du ikke vinner den.

Hum Punch

20 Tegn et kort fra Hum Punch dekk hvis du valgte dalbane. Du er teamet hummer. Velg to av de fire Hum Punches oppført på kortet å nynne. Velg et nytt kort hvis du ikke liker den kategorien. Dette kan gjøres bare én gang. Det andre laget knipser over timeren til å starte.

21 Kunn kategori og begynne humming. Hum bare; du kan ikke bruke faktiske ordene, men du kan bruke "da-da-da", "la-la" og lignende lyder. Gest med hendene om det vil hjelpe.

22 Nynne to sanger lykkes innen fristen og vinne dalbane. Sett dalbane forsiden ned tilbake i haugen hvis du ikke gjør det.

Hint

  • En Wild Coaster er blant gruppen av dalbaner. Hvis det er plukket, kan klubben velge hvilket som helst spill å spille.