Rhem Walkthrough Tips for PC

"Rhem" er det første spillet i en serie på fire, en stemningsfull pek-og-klikk-eventyr tittel som oppfordrer spillerne til å løse oppgaver som de graver deg dypere inn i verden av spillet. Oppgavene i dette spillet teste en rekke ulike typer tenkning, noe som gjør spillet en skikkelig utfordring. Noen oppgaver er litt mer forvirrende enn andre.

Kontrollpanel

Det er fire kontrollpaneler du har tilgang til når du har skrevet inn riktig kode. Hvert panel har en farge, og kodene for dem er spredt over hele verden. Koden for den grønne panelet er 1745, for den røde panelet er 5216, for den blå panelet er 2361 og for den lilla panelet er 7534.

pumping Station

For å krysse broen du lagt merke til når du får av toget, må du fylle reservoaret. For å aktivere pumpene, må du låse opp og omprogrammere dem. Først, få inn i pumpen tårnet og låse opp pumpene ved å slå de tre ringene til riktig posisjon. Den første ringen må peke åtte, den andre ringen til seks og den endelige ring til klokken tre. Programmere maskinen ved å skrive inn de riktige tallene i radene. Den første kolonnen av tall bør lese 525, må den andre være 628, bør det tredje være 173 og den siste bør være 940.

Dirigere vanns

I Generator bygningen, merket "II", er det en oppgave som involverer strømning av vann inn i bygningen. Det er tre runde blokker på diagrammet, og du må rotere dem slik at vannet renner riktig. Rotere den første skiven slik at den C-formede rør er på bunnen, og det bøyde røret er på toppen. Den andre og tredje ringer bør være den motsatte av den første: C-formet rør opp topp, bøyd rør i bunnen.

Vanntank Puzzle

Vanntanken må tømmes og fylles til de riktige forholdene. Start med å fylle hoved cisternen til 6400 enheter av vann. Plasser fordelingsblokken mellom venstre rør og dra i spaken for å overføre 1.600 enheter til neste tank. Sett blokken mellom de nedre rør og dra i spaken for å overføre 1.200 enheter til tanken, slik at 3.600 enheter i hovedtanken. Bli med de to øverste rør og dra igjen for å overføre 800 enheter til neste tank. Hvis du klikker på sylinderen, vil du merke at maskinen vil bare overføre 1/3 av innholdet. Sett fordelingsblokken mellom venstre rør og dra igjen for å sette 300 flere enheter inn i 800 enhet tank, noe som gjør det 1.100 enheter. Til slutt satt de fargede knapper: rød er en, blå er fem og gult er ni.

Fullfører Letter

For å låse opp hvelvet inneholder den siste biten av brevet, må du huske flere biter av informasjon fra tidligere i spillet. Det er tre ikoner og fire fargede ruter. De tre stjerner kom fra baksiden av døren komplekset. Den fem-punkts stjerners tar seks, firepunktsstjerne nummer én og seks poeng stjerne nummer syv. På den andre panel, husker bildet av guttene og blomster: det var fem gule blomster og tre røde blomster, gutten i blå hadde en "8" på skjorten hans og gutten i grønt hadde på seg en "2."