"Ruby Sanctum 10" Kamper Guide

The Ruby Sanctum er et raid fangehull i "World of Warcraft" online spill. Introdusert med patch 3.3.5, dette raid har tre forskjellige mini sjefer, Baltharus den Warborn, Saviana Ragefire og General Zarithrian, og en endelig sjef, Halion. Alle fire kamper krever en grundig forståelse av strategien for å bekjempe.

raid Sammensetning

Kampene innenfor 10-manns versjon av Ruby Sanctum krever to tanker, to eller tre healere og fem eller seks skade forhandlere. I tillegg krever den Halion kampen minst to personer, helst healere, i stand til å fjerne enten forbannelser eller magiske debuffs. På grunn av dette, bør paladin og shaman healere sikre at de har plassert en talent poeng i henholdsvis Sacred rensing og forbedret Cleanse Ånd.

Baltharus den Warborn

Raid medlemmer annet enn tankene bør sikre at de holder bak Baltharus den Warborn til enhver tid for å unngå å dø, siden han har en Cleave evne. I tillegg vil denne sjefen jevne bruker Blade Tempest, en virvelvind-type evne, hvor spillerne skal bevege seg bort fra å unngå å ta skade. Alle spillere bør bo i en avstand på mer enn 12 kilometer fra hverandre på grunn av enervating Brand, en evne som reduserer skader behandles av en bestemt spiller og alle andre aktører innenfor 12 kilometer fra ham mens økende sjefen skader behandles av samme beløp. Når han når 50 prosent helse, vil sjefen lage en kopi av seg selv. Den andre tanken skal plukke opp dette eksemplaret så raskt som mulig, for å unngå ham aggroing på og drepe healere. Skade forhandlere bør fortsette å drepe den opprinnelige kopien av sjefen, som den andre kopien vil forsvinne når han dør.

Generelt Zarithrian

Generelt Zarithrian gjelder en stable rustning reduserende debuff til sin tanken; når denne debuff har nådd to eller tre stabler, bør den andre tanken håne sjefen. Han vil også tidvis bruke Skremmende Shout, en uunngåelig område av effekt stun, og innkalle Onyx Flamecaller legger. Disse legger bør bli plukket opp av det som Tanken er ikke tanking sjefen på det tidspunktet og raskt drept av skade forhandlere.

Saviana Ragefire

På grunn av Saviana Ragefire sin frontalan kjegle pust angrep, bør alle raid medlemmer unntatt stridsvogner sikre de står bak henne i stedet for foran henne. Hun har også med jevne mellomrom forarger, øker hennes angrep hastighet og fører henne til å påføre periodisk brann skade på hele raid. Druids, svindlere og jegere kan fjerne denne rasende, selv om raid kan overleve det med nok healing hvis ingen kan fjerne det. Hun vil også periodevis fly opp og kastet brannen på enkelte spillere. Berørte aktører bør bevege seg bort fra andre for å unngå å skade dem; hvis tanken er målrettet av brannen, bør den andre tanken håne Saviana fra ham.

Halion

Halion er en tre-fase kampen. Sørg for at alle spillerne kjøre i på samme tid når tanken trekker Halion, eller noen spillere kan bli permanent låst utenfor kampen området ved flammevegg som vises noen sekunder etter Halion er engasjert. Halion besitter de to standard drage evner, et frontalan kjegle pust angrep og en hale sveip. andre spillere enn de tankene bør unngå å stå foran ham, og ingen spillere skal stå bak ham.

Den første fasen av denne kampen er ganske enkel, med bare to farlige evner. Halion vil med jevne mellomrom slippe en meteor på en tilfeldig spiller. Arealet av meteor innvirkning vil bli vist med en rødlig grafisk vises på bakken; når meteoren treffer bakken, vil fire flamme stier strekker seg fra nedslagsfeltet til brannen muren rundt kampen området. Spillere bør bevege seg bort fra både nedslagsfeltet og flamme stier å unngå å dø. I tillegg vil Halion periodevis kastet Fiery Combustion på en tilfeldig spiller. Denne evnen omhandler mindre brannskader til det berørte spiller og gjelder en stabling debuff som heter Mark of Combustion hver gang den omhandler skade. Når Fiery Forbrenning er fjernet, vil en brann patch vises under spilleren; jo høyere mengden av Mark of Combustion stabler på spilleren, vil større denne oppdateringen være. Spillere som er berørt av Fiery Combustion bør umiddelbart kjøre opp til veggen rundt kampen området og vekk fra andre spillere; når de har nådd veggen, bør healere umiddelbart fjerne Fiery Combustion.

Den andre fasen av kampen begynner når Halion helse når 75 prosent. Sjefen vil forsvinne og la en portal til skyggen riket i hans sted. Hele raid, bortsett fra en av tankene og en av de healere, bør ta denne portalen; den andre tanken skal være den første til å gå inn, umiddelbart etterfulgt av de resterende healere og deretter av skade forhandlere. Det er to evner å håndtere i skyggen riket. Den første, Soul Forbruk, fungerer likt å Fiery Forbrenning og bør behandles på nøyaktig samme måte. Den andre muligheten, Twilight Cutter, er mer kompleks. Når du skriver inn skyggen riket, vil du legge merke til to skygge kuler sakte bane rundt området, plassert ved 180 grader til hverandre. Halion vil med jevne mellomrom energi disse sfærene; Når dette skjer, vil en bjelke vises mellom sfærene, håndtere skader på alle spillerne fanget av det. Kulene vil fortsette å rotere mens dette skjer, slik at alle spillerne inne i skyggen riket vil måtte fortsette å flytte for å unngå strålen.

Den tredje fasen av kampen begynner når Halion helse når 50 prosent. På dette punktet, vises en portal til den fysiske verden i skyggen riket. Halvparten av skade forhandlere bør ta denne portalen og hodet tilbake utenfor. I denne fasen, vises Halion i både den fysiske verden og skyggen riket. En tank, en healer og tre skade forhandlere må kjempe ham utenfor, arbeider med akkurat de samme evner som fase én, mens de resterende raid medlemmer må kjempe ham i skyggen riket, som arbeider med akkurat de samme evner som fase to. I tillegg vil Halion få en corporeality meter, som avgjør hvor mye skade han avtaler i hver sfære. Hvis han tar mer skade inne i skyggen riket enn i den fysiske verden, vil han da få mer skade i den fysiske verden og mindre i skyggen riket, og vice versa. Nøkkelen til å håndtere denne fasen er å holde skaden balansert i begge verdener, sikre corporeality meter holder seg så nær 50 prosent som mulig.

Heroic Vanskelighetsgrad

Den heroiske vanskeligheter versjonen av Halion kampen presenterer flere forskjeller. Patches igjen av Fiery Forbrenning og Soul Forbruket vil være aktiv i begge verdener, å redusere mengden av plass spillere har tilgjengelig for å unngå andre evner. I tillegg vil det være fire kuler i skyggen riket i stedet for to, og to Twilight Cutter bjelker som danner et kors.