Scavenger Hunt Ideer for en Halloween Party for 15-åringer

En skattejakt kan være vanskelig å trekke av på en måte som er både morsomt og trygt så vel som attraktivt for hardt å behage tenåringer. En Halloween gatefeier jakten bør ha både skremmende og underholdende elementer som ikke er for ung for 15-åringen gruppe, og som ikke er for gammel heller. Bruk et vidåpent område som et tun, stort hus eller park for festligheter, som hendelsen vil trolig resultere i en stor gruppe tenåringer scrambling rundt på jakt etter ledetråder. Jo mer spredt ut plasseringen, jo bedre.

Bobbing for Clues

Bruk en bøtte fylt med vann for å skjule en gatefeier jakten anelse. Spill av den tradisjonelle Halloween spillet bobbing for epler og har tenåringer bob etter ledetråder i stedet. Vannet skal være fylt med flere plastlufttette beholdere. Beholderne må kunne åpnes og deretter låst stengt, så vil du bli skjuler en ledetråd i flere av dem. Plast, flerfargede påske egg containere ville fungere godt for dette, på grunn av sin størrelse og funksjonalitet. Har barna bob for beholderne med kun sine lepper å fjerne containere fra bøtte. Når de velger anelse fylt container, kan de gå videre til neste sted.

I stedet for containere, gå den tradisjonelle ruten og bruke epler. Skjære et symbol på bunnen av noen utvalgte epler. Hvis symbolet eple er vellykket hentet fra bøtte, får ungdoms-teamet sitt neste ledetråd.

Cornfield Maze

Siden en faktisk maisåker er ikke et vanlig sted i de fleste samfunn, lage din egen er enkel og gir et utfordrende element til gatefeier jakten. Samle en skjeppe hoder av korn og legge dem ender til slutt lage stier, og dermed en labyrint, i gården. Når medlemmer av et team nå labyrinten, må de blindfold en medarbeider til å navigere labyrinten. Siden denne personen ikke kan se, må han bli guidet gjennom av talte instruksjoner av sine lagkamerater. Hvis han går utenfor labyrinten grensen, må han starte på nytt. På slutten av en vellykket navigert labyrinten ligger den neste ledetråd.

Pumpkin Caper

Skjære mange gresskar i jack-o'-lanterner som viser en rekke ansikter og design. Konstruer en gåte for å hjelpe elevene bestemme innenfor hvilke gresskar deres neste ledetråd ligger. Hvert lag har bare tre gjetninger for å bestemme riktig gresskar. Hvis de ikke gjette riktig, vil de trenger for å starte skattejakt over fra begynnelsen.